ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

27 Οκτωβρίου 2023

ΜΗΔΕΝ!

Έρχομαι από το μηδέν. Γεννήθηκα από το άπειρο. Από κει που ξεκινάνε όλα. Οι αριθμοί, οι ελπίδες, οι επιθυμίες, τα όνειρα. Μου είπαν να μετράω το χρόνο, τις στιγμές, τα λόγια, τον εαυτό μου. Μου έδωσαν να έχω ένα αριθμητήριο. Μ' αυτό διασχίζω το μέλλον. Έχανα όμως τις ελπίδες και χανόμουνα στα όνειρα. Πολλές φορές ήρθαν και μου είπαν να πουληθώ. Μου πρότειναν αριθμούς, αλλά δεν έμαθα να μετράω και δε δέχτηκα. Μετά μου έστειλαν την εφηβαία αλήθεια γυμνή και πρόθυμη στις επιθυμίες μου, αλλά δεν είχα επιθυμίες. Με έπεισαν πόσο όμορφο είναι να ζεις χαμογελώντας στο εκτελεστικό απόσπασμα, αλλά δεν ήξερα πως ταριχεύουν τα όνειρα προτού γίνουν αναμνήσεις. Όταν ήμουν νέος μετέφερα εύφλεκτα υλικά. Σήμερα ασχολούμαι στην εκτροφή πτωμάτων. Πως ήμουνα; Τι έκανα; Είχα μυαλό αμοιβάδας; Έκανα μεταμόσχευση σκέψης; Ποιος θα σκύψει τώρα να φιλήσει την αθωότητα; Τραυματισμένες ερωτήσεις μιας νιότης που δε θέλω να γίνει απομίμηση. Αυτά που σκέφτομαι και βλέπω καταλήγουν όλα από κει που ξεκίνησαν... στο μηδέν. 

2 σχόλια:

  1. Μου άρεσε η ανάρτησή σου! Η μοναδική σου οπτική διαφοροποιεί τη γραφή σου. Ανυπομονώ για περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...