ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

12 Μαΐου 2013

ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ!


Μ΄ έχει πιάσει ένα είδος τεμπελίασης να το πω... ψυχοπλάκωμα να το πω... δεν ξέρω.Να φταίει ο καιρός ή τ΄ άστρα, να φταίει ο Γκιώνης που φωνάζει λυπητερά κάθε βράδυ ψάχνοντας απεγνωσμένα τον αδελφό του, να φταίνε τα σαλαμίδια που μπαινοβγαίνουν απ΄ τη σκεπή και κάνουν βόλτα για τροφή στον τοίχο του μπαλκονιού, να φταίνε τα βατράχια που σκούζουν μέσα απ΄ τις καλαμιές..; ούτε που ξέρω.Μάλλον θα ΄ναι επειδή "φύτρωσα" την αυριανή μέρα!Άλλη εξήγηση δε βρίσκω.Τέλος πάντων..!
Σήμερα πάντως είναι γιορτή της μητέρας, της μάνας και της μαμάς.Όποια λέξη και να διαλέξουμε την ίδια σημασία έχει.Ένεκα αυτού του γεγονότος έφτιαξα ένα βιντεάκι προς τιμήν της μανούλας μου που με μεγάλωσε(και να με χαίρεται... φτου, να μη βασκαθώ!), αλλά και σ΄ όλες της μάνες που γέννησαν με οδύνες και στάθηκαν σαν βράχοι ακλόνητοι στη συνοχή της οικογένειας και πάντα δίπλα στα παιδιά τους.Αυτό είναι το καλό της υπόθεσης.Το κακό είναι που δε μπορεί ο μπλόγκερ να το πιάσει και να το μεταφέρω στη δημοσίευση.Βρε αμάν, βρε ζαμάν... τίποτα.Μουλάρωσε ο παίχτης..!Τι να κάνω ο έρμος!Βρήκα ένα βίντεο από παλιά εκπομπή του Πασχάλη και το ΄βαλα τουλάχιστον ν΄ ακούσετε και τα λόγια του.Γνωστό είναι άλλωστε και τα λόγια του μ΄ αρέσουν πολύ!Όσο για το βίντεο που έφτιαξα, αυτό υπάρχει στο φατσοβιβλίο(όπως λέω το facebook) απ΄ το "Αντίθετοι κόσμοι!"
Λίγες τέτοιες γιορτές έχω σ΄ εκτίμηση(καθόσον οι πιο πολλές είναι για τα πανηγύρια) και μία απ΄ αυτές είναι κι αυτή.Δεν είμαι μαμάκιας(αν και το Σοφάκι μου έχει διαφορετική άποψη!αχαχα!), έχω λογοφέρει άγρια κι επανειλημμένα με τη μάνα μου(αλλά και με τον πατέρα μου).Στις 8 Μαΐου έκλεισε τα 84 χρόνια της(κι ο πατέρας μου διανύει τα 92 χρόνια του παρακαλώ και να τα χιλιάσουν).Είναι γενικά καλά από υγεία, στέκονται επίσης καλά στα πόδια τους και δεν έχουν βασικά προβλήματα.
Έτσι λοιπόν νιώθω την ηθική υποχρέωση απέναντί της να της αφιερώσω αυτό το τραγούδι του Πασχάλη Τερζή, επειδή με μεγάλωσε και μ΄ έκανε αυτόν που είμαι τώρα(όποιος και να ΄μαι δεν έχει σημασία), με προέτρεψε να πιάσω δουλειά από 19 χρονών(άσχετα αν δε μ΄ άρεσε) κι υπήρξε η αιτία να γνωριστώ με το Σοφάκι μου.Είναι ένας ελάχιστος φόρος τιμής που μπορούσα να κάνω για κείνη, γιατί κι ένα απλό ευχαριστώ δε φτάνει!Είναι λιτός, ευαίσθητος κι ολιγαρκής άνθρωπος(μια συνηθισμένη μάνα δηλαδή) και ξέρω πως μόνο αυτό το τραγούδι ν΄ ακούσει θα την ανακουφίσει! 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ 
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ΄ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!

14 σχόλια:

  1. Nα τη χαίρεσαι τη μανούλα σου και να την έχεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
    Καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ Tzina μου για τις ευχούλες σου!
      Χρόνια πολλά και σε σένα που είσαι και συ μάνα και μάλιστα πολύτεκνη!Να ΄στε πάντα καλά!:-)

      Διαγραφή
  2. Χρόνια της πολλά!!! Να τη χαίρεσαι!!! Να'ναι πάντα καλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ και να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς!:-)

      Διαγραφή
  3. Καλώς βρεθήκαμε!!!
    Μου άρεσαν όσα διάβασα!!!
    Όσα έγραψες και ο τρόπος που τα έγραψες!!!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου και για σήμερα και για κάθε μέρα!!!
    Χρόνια πολλά στην μανούλα και τον πατερούλη σου!!!
    Γιάννα (& Γιάννης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα(&Γιάννη) σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας και σας καλωσορίζω... χαίρομαι που θα τα λέμε απ΄ τη μακρινή Λευκάδα!Έχετε ένα πολύ όμορφο κι ενδιαφέρον ιστολόγιο!
      Να ΄στε πάντα καλά κι ό,τι αγαπάτε να το έχετε!:-)

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στις μανούλες όλου του κόσμου.
    Στις δικές μου Μαρία και Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καλημέρα μου και να τις χαίρεσαι τις μανούλες σου καλέ μου φίλε!
      Χρόνια τους πολλά!:-)

      Διαγραφή
  5. ΝΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΤΑΥΡΑΚΙ!!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ Marie!
      Να ΄σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς!
      Σε δυο μέρες απ΄ ότι είδα, είναι και τα δικά σου.Περνάμε τον μήνα της υπομονής!αχαχα!

      Διαγραφή
    2. Χα χα! Πολύ σωστά!

      Διαγραφή
  6. ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ.. ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ..ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ και σε σένα... να τους χαίρεσαι τους γονείς σου και να τους αγαπάς μ΄ όσα στραβά κι αν έχουν!Άνθρωποι είναι κι αυτοί που ΄χουν ανάγκη, όπως όλοι μας..!
      Σ΄ ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου!
      Να ΄σαι πάντα καλά!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...