ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

08 Μαΐου 2013

AND THE WINNER IS..!


Απονομή έχει σήμερα των βραβείων "ΟΣΚΑΡ".Ε, καλά τώρα δεν είσαι και πρωτάρης να τσιμπήσεις.Ένα απλό βραβείο συνηθισμένο απ΄ αυτά που δίνονται συνήθως μεταξύ των διαχειριστών.Έτσι φαίνεται σε σένα.Σε μένα όμως πέρα από ένα απλό βραβείο γνωριμίας κι αλληλεγγύης μεταξύ των ιστολογίων, είναι κι ανθρωπιάς.Σου δίνει την αίσθηση πως δεν ταξιδεύεις μόνος και πως υπάρχουν άνθρωποι που για να στο δώσουν σ΄ έχουν ήδη σκεφτεί.Κι αυτό από μόνο του σου δίνει ιδιαίτερη χαρά.
Για να μην ξεχαστώ και πιάσω πάλι την πολυλογία το βραβείο λοιπόν μου το χάρισαν τα φιλικά μου ιστολόγια ΕΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...! και Pink Angel τα οποία κι ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου έκαναν.
Οι κανόνες είναι:
1.- Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2.- Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις.
3.- Δίνεις με τη σειρά σου βραβείο σε 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη.
4.- Ενημέρωσε τους για το βραβείο.
5.- Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.
Και τώρα οι ερωτήσεις-απαντήσεις:

1.- Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
Προκλήσεις(γνωστές ή άγνωστες δεν έχει σημασία) δώσε μου και πάρε μου την ψυχή.Και το διαδίκτυο ήταν μια άγνωστη πρόκληση για μένα και το Σοφάκι με το "αγκαθι" της, μου άνοιξε την όρεξη.

2.- Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται;
Δεν περιορίζεται η θεματολογία του κι είναι ποικίλης ύλης, αλλά τον πρώτο λόγο έχουν οι αντιθέσεις που υπάρχουν και συμβαίνουν σε κάθε εκδήλωση της ζωής μας.

3.- Από πού βρίσκεται την έμπνευσή σας;
Απ΄ την ίδια τη ζωή, τις στιγμές της και τους ανθρώπους της.Ούτε παραγγελία να τα ΄χα.Αρκετά άλλωστε δεν είναι αυτά;

4.- Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
Οι "αναλαμπές" μου ΄ρχονται κατά τη διάρκεια της ημέρας ή των ημερών(άλλες θυμάμαι κι άλλες ξεχνάω) κι εξαρτώνται όπως είπα απ΄ τη ζωή.Τις σημειώνω και τις μεταφέρω στο ιστολόγιο όποτε υπάρχει ευχέρεια.Μερικές όμως φορές όπως μου ΄ρχονται εκείνη τη στιγμή κι έχω ευχέρεια τις γράφω αμέσως.

5.- Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
Πρόσφατα έκανα δραστική αλλαγή στο ιστολόγιό μου και τα περισσότερα οφείλω(καθώς νιώθω υποχρέωση) να ευχαριστήσω τη lina απ΄ το φιλικό μου ιστολόγιο "Χωρίς ειρμό" που έχει και δίνει σχετικές συμβουλές για τέτοια θέματα!

6.- Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Καθ΄ ότι είμαι συνταξιούχος, έχω αρκετό χρόνο στη διάθεσή μου, αλλά δεν τον καταναλώνω κι όλον υπέρ του υπολογιστή.Πρέπει να γίνεται κι αποτοξίνωση!

7.- Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;
Δεν υπάρχουν καλές και κακές στιγμές για ν΄ ασχοληθείς με κάτι, αλλά πάνω απ΄ όλα υγεία, διάθεση κι ευχέρεια.

8.- Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
Πολλά θα ΄θελα να ξέρει οποιοσδήποτε, γιατί δεν έχω μάθει να κρύβω και να κρύβομαι.Ένας απλός άνθρωπος είμαι όπως όλοι κι όλες σας με τις ευαισθησίες του, τους προβληματισμούς του, τις γκρίνιες του, που του αρέσει η καλή παρέα και τα καλαμπούρια, ζει μια ήσυχη κι ήρεμη ζωή και τίποτα το ιδιαίτερο!

9.- Ποια είναι τα χόμπι σας;
Μ΄ αρέσουν πολύ οι συλλογές σ΄ ότι κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον μου.Από ένα απλό αντικείμενο που μου ΄χει "μπει" στο μάτι μέχρι οτιδήποτε(παλιό ή καινούργιο).

Ορίστε, τέλειωσε κι η απονομή μ΄ αυτήν την εξομολόγηση… τα ΄πα και ξαλάφρωσα.Τώρα είναι το δυσκολότερο κομμάτι αυτού του παιχνιδιού.Σε ποιο ιστολόγιο να το δώσεις και ποιο ν΄ αφήσεις.Κι έχω αρκετά στη λίστα μου που ΄ναι κάτω των 200 μελών.Τώρα όμως επειδή πήρα από δυο ιστολόγια το ίδιο βραβείο μήπως διπλασιάζεται ο αριθμός;Ποιος μπορεί να λύσει αυτόν το μυστήριο γρίφο;
Μετά από μεγάλη δυσκολία κι αρκετό γράψε-σβήσε προς το παρόν επέλεξα τα παρακάτω 11 ιστολόγια κι ας με συγχωρέσουν τα υπόλοιπα που θα τα τιμήσω σ΄ άλλη δεδομένη στιγμή.Ξεκινάμε λοιπόν την απονομή(η σειρά είναι εντελώς τυχαία και δεν έχει καμία σημασία)!
Και σε τέσσερις νέες παρουσίες στον κόσμο των ιστολογίων:

Στη συνέχεια πήρα και το παρακάτω που υπήρχε στο ΕΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...! τα πήρα όλα κι έφυγα!αχαχα!Κι οι ερωτήσεις του μου κέντρισαν το ενδιαφέρον.



1.- Κάθε βδομάδα βέβαια δεν μου προκύπτει να εμψυχώνω, αλλά όποτε όμως τυχαίνει το κάνω μ΄ ευχαρίστηση.Άνθρωποι είμαστε και χρειαζόμαστε ο ένας τη βοήθεια και τη στήριξη του άλλου.
2.- Σ΄ άγνωστο εάν πεις εδώ καλημέρα, θα σε περάσει πως δε στέκεις καλά(κι έχει αρκετούς κανονικούς φευγάτους για τόσο μικρό μέρος), αλλά σε χωριά που εκεί δεν τρέχει τίποτα πολλές φορές το ΄χω κάνει και το κάνω.
3.- Όταν κάτι δε μπορώ να το κάνω χάνω την υπομονή μου και νευριάζω, αλλά ξαναπροσπαθώ μετά που θα ηρεμήσω.Αν μου κολλήσει κάτι στο μυαλό δεν υπάρχει δε γίνεται…Θα φάω τα λυσακά μου!αχαχα!
4.- Την προώθηση την κάνω μέσα απ΄ την απονομή.Όποιος θέλει το παίρνει χωρίς καν να το σκεφτεί!

32 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια ξανάάαααα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια και σε σένα και σ΄ ευχαριστώ και πάλι ξανάαααααα!!!:-)

      Διαγραφή
  2. Η παρεα ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ.
    Βαδιζουμε,χαμογελαμε,συντροφευουμε,
    προστατευουμε...αν μη τι αλλο...
    νοιαζομαστε.
    Και αυτο μου λεει τα περισσοτερα.
    Μα μου φαινεται πως εχω γεννηθει
    για να μην ειμαι ...χμμμ..."διαγωνιζομενη"

    Καλε μου Νικο...
    Σου χαμογελω...
    "να πεταξω τα περιττα λεω.
    Στον ουρανο του τιποτα...με ελαχιστα"
    (Κατερινα Αγγελακη Ρουκ)

    Καληνυχτολουλουδο απο κηπους σιωπηλους και ταπεινους συναμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σκας agriomeli μου, γιατί κάπου στα ίδια είμαστε, μόνο που έπαψα πλέον ν΄ αφήνω τους άλλους να με μαθαίνουν κι αποκαλύπτομαι μόνος μου.Γλιτώνεις πολλά τελικά μ΄ αυτόν τον τρόπο.Κι ύστερα αν το καλοσκεφτείς, τι μας έμεινε άλλο πια σ΄ αυτόν τον ουρανό(όπως καλά λέει κι η Αγγελάκη) για να κρύψουμε;
      Να ΄σαι καλά και να ζεις όπως θες!:-)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ Evie!Απ΄ τη μια μεριά νιώθω χαρούμενος, αλλά απ΄ την άλλη στεναχωρήθηκα που δε μπόρεσα ν΄ ανταποκριθώ και σ΄ άλλα ενδιαφέροντα ιστολόγια.:-(
      Ελπίζω τουλάχιστον να υπάρξει κι άλλη φορά..!

      Διαγραφή
  4. Α ευχαριστώ πολύ.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθειες που δεν ξεχνιούνται!αχαχα!
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια!!!
    Μου αρέσει ιδιαίτερα η απλότητά σου,και σου δίνω για αυτό,έξτρα μπόνους-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ και καλώς όρισες απ΄ το σπιτικό μου!
      Να ΄σαι καλά και θα τα λέμε!Κερνάω χαμόγελο!:-)

      Διαγραφή
  6. ΝΙΚΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ,ΚΑΙ.... ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τόσο γέλιο τραβάω κάθε μέρα μ΄ αυτά που γράφετε... έπρεπε να σας ανταμείψω!αχαχα!

      Διαγραφή
  7. Καλέ μου φίλε Νίκο σ'ευχαριστώ πολύ για τη τιμή που μου κάνεις,με τιμά ιδιαίτερα το βραβείο σου.
    Θεωρώ πολύ σημαντικό το γεγονός ότι κάποιος εκτιμά τρόπον τινά τον όποιο κόπο,προσπάθεια,διάθεση και χρόνο που αφιερώνω και ξέρεις αυτό είναι κάτι αμφίδρομο μιας και συ τυχαίνει(και ο κάθε bloger σέβεται τον εαυτό και το blog του) να έχεις τις ίδιες ανησυχίες.
    Το SUPRNOVA είναι μόνο μια πτυχή της περιπέτειας που λέγεται σύμπαν και χαίρομαι ιδιαίτερα που ταξιδεύουν κι'άλλοι μαζί μου να εξερευνήσουμε τα θαύματα του.
    Θέλω, να συγχαρώ για τη δουλειά τους όλους τους συμμετέχοντες και φυσικά ξεχωριστά όσους βραβεύθηκαν και διακρίθηκαν.


    Υ.Γ Κατά λάθος έσβησα το σχόλιο σου στο suprnova ζητώ συγγνώμη,όσο για το άλλο που μου ανέφερες όλα ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θέλω να νιώθεις ούτε εσύ, ούτε και κανένας σας καμιά τιμή κι υποχρέωση, γιατί δεν αντέχω τέτοιες καταστάσεις(για να μην πω τίποτα άλλο).Έκανα αυτό που ένιωσα και πίστεψέ με πως όταν καθίσεις να σκεφτείς που να το παραδώσεις, τότε θα δεις πόσο δύσκολο είναι.Το μόνο που με στεναχωρεί είναι που δε μπόρεσα να το παραδώσω και σ΄ άλλα ιστολόγια, γιατί είναι εξίσου ενδιαφέροντα.
      Δεν πειράζει αν σβήστηκε, αφού διάβασες το μήνυμα-σχόλιό μου!
      Να ΄στε καλά!:-)

      Διαγραφή
  8. Να χαρείς το βραβείο...ωραίες απαντήσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Σ΄ ευχαριστώ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!Την επομένη όμως δε θα μου τη γλυτώσεις, γιατί έχεις και τ΄ άλλα ιστολόγια!χεχε!
      Να περνάς καλά!:-)

      Διαγραφή
    3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ για την σκέψη , αλλά σταμάτησα να δέχουμαι βραβεία, γιατί δε νοιώθω άνετα με αυτό, δεν κάνω κάτι σημαντικό ή διαφορετικό από τους υπόλοιπους μπόγκερς.. Να περνάς καλά κι εσύ

      Διαγραφή
    4. Δεν πειράζει!Θα στο ΄δώσω από ευχαρίστηση και καλή καρδιά.Θα σε προτείνω κι άμα θες το παίρνεις... δε θα σου κρατήσω κακία γι΄ αυτό, ντε!Κι άλλα απ΄ ότι βλέπω που πρότεινα δεν το παρέλαβαν... δεν τους κρατώ κακία!Σαν παιχνίδι δες το..!
      Καλό σου βράδυ!:-)

      Διαγραφή
  9. Νίκο, σ' ευχαριστώ τόσο για το "απλό και συνηθισμένο" -όπως λες-βραβείο, όσο και για τη σημασία που έχεις δώσει στην ξύστρα. Θέλει και λίγο προσπάθεια να μας ανεχτεί κάποιος ειδικά όταν ξέρει να διαβάζει πίσω από τα γράμματα...

    Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου. Εδώ θα 'μαστε...

    Αναπτήρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πολύ η θεματολογία σου κι έτσι όπως τα γράφεις, έχουν μια δώσεις γκρίνιας ίδια μ΄ αυτήν που βγάζω και στο δικό μου.αχαχα!
      Αλλά γκρίνια γλυκιά... απ΄ αυτήν που πρέπει να λέμε χωρίς ντροπή και φόβο(εδώ που φθάσαμε αυτό είναι το τελευταίο)... έξω απ΄ τα δόντια!
      Καλή δύναμη να ΄χεις για να χώνεις!:-)

      Διαγραφή
  10. Πρέπει να απαντήσω και στις ίδιες ερωτήσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καλέ μου φίλε... είναι όρος παραλαβής του βραβείου.Στις ίδιες ερωτήσεις πρέπει και να το παραδώσεις σε ιστολόγια που έχουν 200 μέλη και κάτω.Στην παράδοση βέβαια εάν θέλεις, μπορείς να το αφήσεις και στο φλου.Πάντως εάν αναφέρεις ιστολόγια, μην ξεχάσεις να τα ειδοποιήσεις για να το παραλάβουν.Ό,τι ακριβώς αναφέρεται στους πέντε όρους!
      Σ΄ έβαλα σε μπελάδες μου φαίνεται!αχαχα!
      Καλή δύναμη!:-)

      Διαγραφή
  11. Πολλές καλησπέρες σε όλους, βραβευμένους και βραβεύοντες!
    Πρώτα να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλους.
    Μετά να ευχηθώ πάντα τέτοια "μπερεκέτια" αλλά κυρίως, να ζητήσω μία συγνώμη, από τον oscar-(Ν)ικο βραβευμένο, για την καθυστέρηση αλλά και για τα τεχνικά προβλήματα που συνάντησε στην επικοινωνία, για να με ενημέρωσει για το συμβάν.

    Νίκο σου εύχομαι, να είσαι πάντα ΕΣΥ και να σε συνεπαίρνει πάντα η όμορφη σκέψη, να νοιάζεσαι και να μοιράζεσαι με άλλους ανθρώπους, ότι σε κάνει χαρούμενο...
    Σε ευχαριστώ πολύ, για την τιμή.


    Υ.Γ.Το γεγονός ότι είμαι εντελώς αδαής,ίσως με κάνει να φανώ και αγενής, γιαυτό παρακαλώ όποιος έχει την διάθεση, να με διαφωτήσει, είναι ευπρόσδεκτη κάθε πληροφορία.
    Ξανά μανά "ευχαριστώ" αυτή τη φορά εκ των προτέρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xibalba μου χρόνια σας πολλά και να ΄στε πάντα καλά!
      Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Για να σε κατατοπίσω κάνε μια αντιγραφή απ΄ το δικό μου τους όρους του διαγωνισμού με τις ερωτήσεις κι αφού τελειώσεις τη βάσανο των "εξομολογήσεων", τότε το παραδίδεις με τη σειρά σου όπου θες εσύ(σε ιστολόγια με 200 και κάτω μέλη).Εάν είναι λιγότερα από 11 απ΄ αυτά που έχεις στη λίστα σου, δεν πειράζει... όσα έχεις!(Στην παράδοση μπορείς και να τ΄ αφήσεις στο φλου, αλλά εάν το παραδώσεις, μην ξεχάσεις και να ενημερώσεις)
      Ελπίζω να ΄γινα κατανοητός, γιατί αν δεν έγινα αλίμονό μου!αχαχα!
      Πάντως για ότι απορίες έχετε μη διστάσετε να με ξαναρωτήσετε!
      Την καλησπέρα μου!:-)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ. Μόλις βρω χρόνο θα αναφερθώ με ανάρτηση.
      Σε φιλώ.

      Διαγραφή
    3. Σε λάθος σημείο σχολίασα, αλλά δεν πειράζει.

      Διαγραφή
    4. Να ΄σαι καλά Μαρία μου και πάνω απ΄ όλα με υγεία!:-)

      Διαγραφή
  12. να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου...!
    Αν θέλεις γράψε στο δεύτερο βραβειάκι ότι είναι από την Κατερίνα! και το ιστολόγιο της!
    Ευχαριστώ...Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συμπλήρωσα... και μη μ΄ ευχαριστείς!
      Εγώ σ΄ ευχαριστώ και πάλι!
      Να ΄σαι καλά... χαρούμενη βραδιά να περάσεις!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...