ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

20 Μαΐου 2013

ΒΙΝΤΕΟΘΕΡΑΠΕΙΑ..!


Είμαι πολύ χαρούμενος σήμερα, γιατί τελικά έλυσα το πρόβλημα των προβολών των βίντεο κι έτσι τώρα με "υπερηφάνια" σας παρουσιάζω αυτό που είχα φτιάξει κι αφιέρωσα για τη γιορτή της μητέρας.Πιο συγκεκριμένα μου το έλυσε η lina(γιατί εγώ δεεεν... από τέτοια!), που διαχειρίζεται το φιλικό μου ιστολόγιο "Χωρίς ειρμό", η οποία μου άνοιξε τα μάτια και την ευχαριστώ πολύ.
Είναι συνέχεια της δημοσίευσης που ΄χα κάνει την 12-5-2013.Η επιλογή των εικόνων είναι απ΄το διαδίκτυο κι επειδή το υποσχέθηκα πρέπει και να το δείξω!Μουλάρωσε ο blogger, αλλά μουλάρωσα κι εγώ.Με ξέρετε τώρα... τι να κάνω... θα έσκαγα αν δεν το ΄λυνα!αχαχα!

17 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ..ΑΞΙΖΕ ΤΟ ΚΟΠΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ..ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΦΩΤΟΣ Η ΜΑΜΑ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ , ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ, ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΚΑΙ Η ΘΕΑ ΕΚΕΙ , ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ Σ ΑΓΑΠΩ ..ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ.. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΒΙΝΤΕΟ..ΜΠΡΑΒΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Για όσες μητέρες τράβηξαν τόσα για να μας μεγαλώσουν... τ΄ αξίζουν πραγματικά!
      Έχεις την καλημέρα μου!:-)

      Διαγραφή
  2. Θεραπευεις κι εμας λοιπον...
    οκ...το.χω λεμε!

    (και μην ξεχνας...
    στο club υπαρχουν κι αλλοι
    ευσυγκινητοι "βλακες")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες τότε στο κλαμπ των "καρδιοπαθών"!
      Υπάρχει χώρος για πολλά μέλη.Θεραπεία δε βλέπω να βρίσκεται!

      Ξεφεύγει η ατμόσφαιρα..!
      Την ευωδιαστή καλημέρα μου!:-)

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς εμένα δεν μου επιτρέπει η "ΕΜΙ" την πρόσβαση στο βίντεο σου εδώ στη ΝΥ. Αν υπάρξει κάποια αλλαγή και γίνει προσβάσιμο ενημέρωσε με.

    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αοράτη μου στις ΗΠΑ μένεις;Δεν το ΄ξερα..!
      Στο εξωτερικό(ειδικά στις ΗΠΑ) τα βίντεο έχουν πρόβλημα και θέλουν άδεια απ΄ την ΕΜΙ.Προσπάθησε μήπως φανεί μέσω του facebook(στη δεξιά πλευρά) του ιστολογίου, γιατί το βίντεο το ΄χω δημοσιεύσει κι εκεί!
      Να περνάς πάντα καλά στην ξενιτιά!
      Την καλημέρα μου και χαρούμενη εβδομάδα να ΄χεις!:-)

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς και στο fb το ίδιο πρόβλημα μου παρουσιάζει. Δεν πειράζει όμως κάποια άλλη φορά ίσως σταθώ πιο τυχερή.

      Να είσαι καλά - καλό σου ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα με χαμόγελα!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, δεν είμαι για τέτοια εγώ... Πλάνταξα στο κλάμα...
    Υπέροχο βίντεο!!!
    Μπράβο σε εσένα, στη Λίνα (ε, ας πούμε και στον blogger για να τον καλοπιάνουμε!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε... ένα βιντεάκι ήταν... και μου βούρκωσες!αχαχα!
      Όλα τα ευχαριστώ στη lina πάντως, που χωρίς της βοήθειά της στο ξεμπλοκάρισμα, δε θα έκανα τίποτα!
      Όσο για τον blogger για να μη μου κάνει πάλι "νερά", θα τον κεράσω ένα λουκούμι... α!πέτα μου ένα απ΄ τη Σύρο... τόσα έχετε εκεί πέρα!αχαχαχα!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο, υπέροχο βίντεο!!! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ Pink Angel..!Χαίρομαι που σου άρεσε!Τώρα που μου λύθηκε το πρόβλημα θα ΄χουμε και συνέχεια!:-)

      Διαγραφή
  7. Τα κατάφερες μπράβο...!!!
    Πολύ ωραίο το video..κάποιες εικόνες μου άρεσαν πάρα πολύ :)
    Συνέχισε έτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κατάφερα επιτέλους!Ας είναι καλά η lina, που με συμβούλεψε τι να κάνω.Ευτυχώς όμως που υπήρχε κι άλλος δρόμος!
      Σ΄ ευχαριστώ πάντως για τα ειλικρινή σου σχόλια!
      Συνέχισε κι εσύ έτσι... με βοηθάς αφάνταστα!:-)

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο τό βίντεο πού έφτιαξες Νίκο!Συγχαρητήρια!!Περιμένω νά δώ τό επόμενο!!Φιλιά στήν υπέροχη Λευκάδα μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ DIMI για τα καλά σου λόγια.Έχω ήδη ετοιμάσει κι άλλα... ήταν να μην πάρω φόρα!αχαχα!
      Συννεφιασμένη σήμερα η Λευκάδα, αλλά θα το υποστούμε!
      Να ΄σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...