ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

30 Αυγούστου 2013

ΧΑΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΙ ΕΛΠΙΔΕΣ!


Και πάνω που ΄πα να κόψω τις κακές συνήθειες, να ΄σου μπροστά μου πάλι τ΄ όνειρο.Βρε τι κακό με βρήκε με δαύτο.Με πήρε στο κυνήγι.Μόλις άρχισα να συνηθίζω χωρίς την παρουσία του, ξεκίνησε την επίθεση με… επίσκεψη.Βέβαια-όπως λένε-μόνο οι νεκροί δεν ονειρεύονται.Κι αυτοί που ονειρεύονται πως είμαι τόσο σίγουρος πως δεν είναι “νεκροί”;
Μα είναι όμως δυνατόν να ζει κανείς χωρίς όνειρα;Όχι, κι όταν ήμουν μικρός έκανα αρκετά απ΄ αυτά.Δεν ήξερα πιο να πρωτοδιαλέξω.Έτσι να ΄κανα το χέρι μου και θα το ΄κανα δικό μου.Αλλά δεν το ΄κανα όμως, γιατί σ΄ άλλα δίστασα κι άλλα τσακίστηκαν στα βράχια.Έτσι αυτά μ΄ αφήσανε μόνο μου και φύγανε.Ορισμένα αργότερα τα συνάντησα πάλι στη ζωή, αλλά δεν ήταν πια τα ίδια σαν αυτά που γύρευα… ή φαίνεται πως δεν ήμουν εγώ ο ίδιος.
Αν δεν τα πιάσεις τότε που σου παρουσιάζονται, τότε μην περιμένεις να ΄ρθουν τα ίδια.Γιατί όμως ποτέ ένα όνειρο να μην εμφανίζεται το ίδιο ξανά στο δρόμο σου;Δε μπορώ βέβαια να πω πως μ΄ άρεσαν ιδιαίτερα αυτά που συνάντησα ξανά, αλλά μου ήταν όμως απαραίτητα.Κάποιες φορές κάνουμε πράγματα κι ας μας ζορίζουν, γιατί είναι-όπως είπα-απαραίτητα για να ζήσουμε.
Πάντως σ΄ ότι έχω κάνει(και δεν κάνει) μέχρι σήμερα, τα βασικότερα ήταν εκτός λίστας ονείρων μου.Δε μπορώ να πω πως ήταν κι άσχημα.Αυτό όμως με προβληματίζει ως προς τα παιδιά μου μέχρι ενός βαθμού.Τι όνειρα να κάνουν κι αυτά, αφού τα περισσότερα(για να μην πω όλα) θα ΄ναι εκτός προγράμματος.Δεν πειράζει όμως, αν δεν ονειρεύονται δε μπορούν και να ελπίζουν.
Τελικά βρε φίλε σε τούτον τον κόσμο μπορείς να ονειρεύεσαι ακόμα.Κι όταν ονειρεύεσαι τότε υπάρχεις… κι όταν υπάρχεις συνεχίζεις να ζεις.Κι αν ακόμα δεν πετύχεις αυτά που θες, τουλάχιστον θα βρεθείς ανάμεσα στ΄ αστέρια… στις ελπίδες.Με τα όνειρα δεν ξοδεύεις τίποτα.Μόνο λίγα σταγονίδια φαιάς ουσίας χαλάς λιγάκι.Το θέμα είναι να ΄χεις μάθει να ονειρεύεσαι και να ελπίζεις, γιατί υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν είχαν αξιωθεί να ονειρευτούν ή το ΄χουν κόψει αργότερα στην πορεία τους.Βλέπεις και μόνος σου στο διάβα πως υπάρχουν παντού αντιθέσεις!
Τελειώνοντας θα σου πω λοιπόν μια σύντομη ιστορία, γιατί θέλω και μου βγαίνει απ΄ την ψυχή!Κάποτε για να πιάσω δουλειά στις έξη το πρωί, έβαζα να κτυπήσει ένα ρολόι-ξυπνητήρι που ξεσήκωνε τη γειτονιά.Απ΄ το άγχος μου να προλάβω λίγες ώρες ύπνου, ο ήχος του τικ-τακ του ρολογιού μ΄ ενοχλούσε αφάνταστα, μου αποσπούσε την προσοχή κι αρκετές φορές μ΄ είχε προβληματίσει!Και τις μπαταρίες που ΄βγαζα, τα μάτια μου πέφταν πάνω σ΄ αυτό κι ένιωθα πάλι τα ίδια.Μου επηρέαζε το βλέμμα και το μυαλό κι ήταν σα να τ΄ άκουγα!Δε φαντάζεσαι πόσο καιρό μου πήρε να καταλάβω πως δεν έπρεπε ν΄ ακούω ή να κοιτώ το ρολόι, αλλά να κάνω ότι κάνει κι αυτό.Να προχωρώ..!

Υ.Γ.:Το παρακάτω βίντεο είχε επιμεληθεί-τον καιρό εκείνο-το "αγκαθι"(δηλ. το Σοφάκι μου!) κι είναι δημιούργημα δικό του.Έβαλα βέβαια κι εγώ μερικές πινελιές όπου μου το ζήτησε.Αξίζει να το δείτε και να τ΄ ακούσετε.Οι εικόνες είναι όλες απ΄ το διαδίκτυο...


Τελικά ποτέ δεν έγινα σοφότερος αν στερήθηκες το όνειρό σου και τι απέγινε... το μόνο όμως που γνωρίζω μετά απ΄ όλα αυτά, είναι πως μέχρι σήμερα μαζί σου στερήθηκα το δικό μου..!Έχω όμως την πίστη πως κάπου θα συναντηθούμε!Τουλάχιστον έχουμε δικαίωμα στ΄ όνειρο και το εύχομαι..!

12 σχόλια:

  1. οι ανθρωποι δε θα παψουν να ονειρευονται ποτε φιλε μου! τα ονειρα δινουν ζωη! δεν εχει σημασια ποσα θα πραγματοποιησουμε, σημασια εχει να προσπαθησουμε και παιρνουμε χαρα απο αυτα εστω και φανταζοντας τα!

    αλλο ενα ομορφο ποστ απο σενα!!

    ειδα το βιντεο! πολυ καλο οντως!

    καλημερα φιλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα όνειρα δεν κόβονται, επειδή είμαστε άνθρωποι και σαν άνθρωποι έχουμε συνέχεια επιθυμίες.
      Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά κι ευγενικά σου λόγια!
      Ο Θεός να σ΄ έχει καλά!:-)

      Διαγραφή
  2. Με τιποτα δεν μπορεις να μου το στερησεις
    μα μη μου το κανεις κι εφιαλτη...
    οκεϊ???

    :))

    Φιλια και καλημερολουλουδααρωματαστιγμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα όνειρο δε χρειάζεται ιδιαίτερη συνταγή για να γίνει εφιάλτης!Υπάρχουν άλλωστε τέτοια σύνορα ή είναι κι αυτά στην φαντασία μας;Το ζούμε..!
      Έχεις την καλημέρα με την αγάπη μου συντροφιά!:-)

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα αγαπημένε μου φίλε..υπέροχο post με προβληματισμούς και εξαιρετική γραφή συνδυασμένο πολύ γλυκά με το μουσικό κομάτι που σκίζει!!με τα όνειρα χτίζουμε την πορεία μας ο καθένας απο εμας..την πορεία μας μέσα στη ζωή που πολλές φορές είναι χάος..κι όμως να που μέσα στο χάος υπάρχουν κάποια αστεράκια που λάμπουν..χωρίς όνειρα τι νόημα θα είχε η ζωή..τα όνειρα λοιπόν μας δείχνουν τον δρόμο..πρώτα ονειρεύεσαι και μετά βαδίζεις...και το ταξίδι για το πραγματικό νόημα της ζωής συνεχίζεται...σου στέλνω την αγάπη μου φίλε μου..νάσαι καλά πάντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα όνειρά μας είναι η δική μας Πανσέληνος, αρκεί να μην έχει πάθει ολική έκλειψη το σύν-παν μας.Αλλά όπως καλά λες κι εσύ και μέσα στο χάος θα υπάρχουν κάποια αστεράκια που θα λάμπουν και θα περιμένουν για μας... οι ελπίδες μας!Ας κρατήσουμε αυτό το αισιόδοξο κι ελπιδοφόρο μήνυμα!
      Πολύ όμορφο το σχόλιό σου καλή μου φίλη!
      Την καλησπέρα μου σου στέλνω με την αγάπη μου!
      Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα... ο Θεός πάντα δίπλα σου!:-)

      Διαγραφή
  4. Κι έχεις χαθεί μαζί με τον ύπνο,
    μαζί με του ονείρου τον πολύχρωμο κύκνο
    Μην ξημερώνεις ουρανέ

    Άδεια η ψυχή μου, το δωμάτιο άδειο
    κι από τo όνειρό μου ακούω καθάριο
    το λυγμό της να λέει όνειρο ήτανε, όνειρο ήτανε.....

    Σε καλησπερίζω φίλε μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο, τρυφερό και ρομαντικό αυτό που έγραψες αοράτη μου!
      Όνειρα κομμάτια μας στήνουν συνέχεια τρικλοποδιές κι εμείς εδώ να ΄μαστε αναγκασμένοι κάθε φορά να τ΄ ακολουθήσουμε..!Συνέχισε να ονειρεύεσαι..!
      Υπέροχη ποιητική βραδιά-καλή μου φίλη-να σου χαρίσουνε τ΄ αστέρια!
      Να ΄σαι πάντα καλά με πολλά χαμόγελα!:-)

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο Νίκο καί Σοφία!!!Δέν είναι κακό,νά κάνης όνειρα!!Κάποια μπορούν καί νά πραγματοποιθούν!!!Πάρτο αλλιώς φίλε μου!!!Τό απόλαυσα τό βιντεάκι!!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια στό Σοφάκι σου!!!
    Αχ Λευκάδα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα να περάσουμε καλή μας φίλη κι από δω και πέρα ν΄ αντέξουμε!
      Χωρίς όνειρα δε μπορεί να ζήσει κανένας κι ας είναι απραγματοποίητα!Το βίντεο ήταν από άλλες εποχές...
      Έχεις την αγάπη μας κι η Λευκάδα σε περιμένει ξανά!:-)))

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...