ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

04 Ιουλίου 2018

ΘΑ 'ΡΘΕΙ..!

Ένα λουλούδι στο περβάζι σου είμαι
που περιμένει να το ποτίσουν για να μη μαραθεί
και με ένα φιλί να ανθίσει και να αναληφθεί.
Μπήκα ήσυχα στο στήθος της μέρας.
Πήρα το μερίδιο της ανατολής.
Εκπληρώνεται κάποιο όνειρο.
Και να, ο Θεός χαμογελάει.
Σκόρπια συναισθήματα μας έφεραν κοντά.
Στα χείλια μου η γεύση ημίγλυκου καλοκαιριού.
Στις μπούκλες σου αραχνοΰφαντο μαγνάδι τα αστέρια!
Τι βρίσκω όταν διαβάζω το μυαλό σου;
Δε θέλω άλλο να διαβάζω.
Είδα τα απλά και αισθάνθηκα.
Και θέλω να βγω στον ήλιο, να χαρώ.
Να παραμερίσω το θάνατο.
Να κοιταζόμαστε και να μη μιλάμε.
Να περιπλανιέμαι μόνο στη λάμψη σου.
Να σκορπάω τις σκέψεις μου σε κάθε γωνιά του ουρανού.
Να συμμαχήσω με την τρέλα ενάντια της λογικής.
Και συ συνέχιζε να μην πιστεύεις.
Κοίτα, στέκομαι στα πόδια μου.
Έβγαλα φτερά για να πετάξω.
Αν χρειαστώ να ξαναμαζέψω πληγές,
θα φτιάξω επιθυμίες για να σκοτώσω το όνειρο.
Έπαψα πια να περιμένω να ανοίξουν 
οι πύλες της καρδιάς σου.
Ποιος είναι ο Θεός σου;
Πότε γύρισες τον κόσμο ανάποδα για να βρεθείς κοντά μου;
Θα 'ρθει μια νύχτα που θα σου κρατάω το χέρι
και συ θα απομακρύνεσαι.
Θα 'ρθει μια μέρα που θα λέω συνηρημένα σ' αγαπώ
και συ θα είσαι πια ένα όνειρο.
Θα 'ρθει η στιγμή που θα έχουμε μεταναστεύσει 
στα δικά μας θέλω.

8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ καλή μου Μαρία!
      Να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο Νίκο. Είναι όμορφο να εκφράζεσαι με ποίημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε Γιάννη, θα ήταν ακόμα πιο όμορφο να μην υπήρχε αιτία και αφορμή για να εκφραζόμαστε κάπως έτσι.
      Καλό καλοκαίρι να περάσεις και να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντα καλά ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου!
      Την καλημέρα με την αγάπη μου στέλνω!

      Διαγραφή
  4. θα ρθει Νικο μου
    σιγουρα θα ρθει

    καλημερα
    καλο πσκ να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή σε επανάληψη!
      Καλημέρα Κικίτσα μου αγαπημένη φίλη!!!
      Σ' ευχαριστώ! Να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...