ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

31 Δεκεμβρίου 2017

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΑΓΙΕ..!


μάθε με να αγαπώ και θα σου δείξω εγώ τι πάει να πει βερίκοκο.
μήπως ξέρεις κανένα ψιλικατζίδικο που να πουλάει καλτσοδέτες;
βρες μου ένα αποσμητικό που να μη με εγκαταλείπει.
πες μου τι να παίξω το Λάρισα - Θεία Μαρίτσα.
πιάσε μου το κρατικό και να μοιραστούμε τα κέρδη.
πες μου τι νούμερο σουτιέν φοράει η Βάνα Μπάρμπα;
κάνε να μην έχουμε πολλά κοινόχρηστα στην πολυκατοικία.
χάρισε μου έναν κνίτη σύντροφο.
στείλε έναν κυβερνήτη κεμπάρη.
πλήρωνε μου τον ΕΝΦΙΑ και όλους τους λογαριασμούς μου.
κάνε με να έχω ένα όμορφο και καλλίγραμμο σώμα.
φτιάξε μου μία - μία τις μέρες.
να σου προτείνω μερικούς για να πάρεις και να σηκώσεις.

και άλλα πολλά...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

6 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά , με υγεία, ευτυχία και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου, επίσης, χαρούμενη χρονιά με ο,τι καλύτερο!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, επίσης χαρούμενη χρονιά να έχεις με υγεία και καλή δύναμη!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, επίσης χαρούμενη και ευλογημένη χρονιά με ζωή!

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...