ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

17 Ιανουαρίου 2014

ΜΕ-ΝΟΥ!


Μια φορά κι έναν καιρό κάποιος είχε καλέσει για δείπνο στο σπιτικό του τρεις παλιές κι αγαπημένες του φίλες.Τη Χαρά, την Ελπίδα και την Αυτογνωσία.Eίχε πολύ καιρό να συναντηθούν κι όταν τις είδε, τρόμαξε να τις γνωρίσει.Αφού τις υποδέχτηκε χαρωπός στην πόρτα με αγκαλιές και φιλιά, προχώρησαν μαζί μέσα, όπου τους περίμενε στρωμένο τραπέζι με διάφορα εδέσματα.
Το μενού βέβαια δεν ήταν τόσο πλούσιο λόγω δυσχέρειας του ιδιοκτήτη του, αλλά λιτό κι αρκετά χορταστικό.Περιείχε όμως κάθε φορά τα ίδια συνηθισμένα φαγητά.Αγάπη, όνειρα, απόγνωση, πόνος και θλίψη δεν έλειπαν ποτέ απ' το καθημερινό του τραπέζι.Στο τέλος αφού φάγανε όλοι καλά, για πρώτη φορά στη ζωή του εκείνος ένιωσε τόσο χαρούμενα κι ευδιάθετα, που εύκολα διέκρινε κάποιος πως δεν είχε βαρυστομαχιάσει.Φαινόταν άλλωστε καθαρά πως είχε περάσει τόσο όμορφα, που κι ο ίδιος δε θυμόταν από πότε είχε να νιώσει έτσι.
Με την πολύ συζήτηση όμως και τα χαχανητά η ώρα πέρασε και το βαθύ σκοτάδι είχε απλωθεί παντού για τα καλά.Έξω φύσαγε δυνατός αγέρας και τ' αστραπόβροντα που εμφανίστηκαν απ' το πουθενά, έκαναν δύσκολη τη διάθεση για την επιστροφή και τον αποχωρισμό.Τότε λοιπόν πήρε το θάρρος κι είπε στις καλές του φίλες να παραμείνουν στο φτωχικό του απόψε, μέχρι να περάσει η ξαφνική κακοκαιρία, αλλά και για όσο θέλανε να παραμείνουν.Από ευγένεια όμως και για να μην παρεξηγηθεί, δίστασε να το συζητήσει αμέσως απ' την αρχή.Έτσι διστακτικός(και χαμένος) ήταν τόσα χρόνια άλλωστε.Κι επειδή είχε πολύ καιρό να περάσει τόσο καλά στη ζωή του, πρότεινε να παραχωρήσει το δικό του μοναδικό δωμάτιο να κοιμηθούν, ενώ εκείνος θα κοιμότανε στη μπανιέρα της τουαλέτας παρέα με τις βρύσες και το νεροχύτη, για να μην τις ενοχλήσει.
Οι τρεις φίλες αρνήθηκαν ευγενικά κι αφού ευχαρίστησαν για την καλοπροαίρετη διάθεσή του, απάντησαν:"Μη νοιάζεσαι και μην ανησυχείς για μας καλέ μας φίλε, γιατί έχουμε μάθει να φτάνουμε στον προορισμό μας και με χειρότερες συνθήκες, αφού κι άλλοι φίλοι μας περιμένουν!"Τότε εκείνος ζήτησε απ' τις φίλες του να συναντηθούν και πάλι.Αυτήν τη φορά όμως δεν αρνήθηκαν κι αποκρίθηκαν:"Βέβαια και να ξανασυναντηθούμε... μόνο που την επόμενη φορά θα περιμένουμε να 'ρθεις εσύ στο σπιτικό μας!Και μη σκεφτείς καμιά κακοκαιρία, γιατί έχουμε αρκετό χώρο και πολλά δωμάτια, που μπορείς να μείνεις όσο εσύ θελήσεις!"

13 σχόλια:

  1. Όταν υπάρχουν τα στοιχεία "Χαρά, Ελπίδα και Αυτογνωσία" ΄έχουμε τα πάντα.
    Ευχαριστούμε πολύ Νίκο.
    καλό απογευματάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να προσθέσω και την Υγεία σε αυτό το τρίπτυχο, Νίκο μου; Χωρίς αυτή δεν έχουμε τίποτα..
    Εξαιρετικό το δείπνο που μοιράστηκες μαζί μας! :)
    Να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο με την οικογένειά σου! Να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ανάρτησή σου Νίκο!!Μέ πολλά διδάγματα!!Καί εγώ θά προσθέσω τήν υγεία!!Πρώτα αυτή καί μετά ακολουθούν καί τά υπόλοιπα!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια στήν Σοφούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα βραβειάκι σε περιμένει εδώ:http://enakathemera.blogspot.gr/2014/01/liebster-award.html για να σου φτιάξει την διάθεση :)
    Θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με Νου, και γάλα Νου Νου! Αυτές οι 3 κυρίες άφησαν τη διεύθυνση του σπιτιού τους τουλάχιστον; Ας έρθουν για κανένα καφέ και βλέπουμε για το τραπέζωμα...! :)

    Πέρα του χιούμορ, προηγείται η αυτογνωσία, έπεται η τύχη (αυτή είναι ξώφαλτση αλλά δεν ξεμπλέκεις εύκολα μαζί της), μετά ελπίδα, και αν περισσέψει χώρος η χαρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Νικόλα μου..το μενού εξαιρετικό ..λέω να πάρω κι εγώ το άνω τρίπτυχο..να το παραγγείλω να μου έρθει με κούριερ ή έχεις ιδέα?αφού άφησαν διεύθυνση ας κάνουμε τότε τους συλλογισμούς μας...εύχομαι να περνάς καλά!εγώ είμαι πολύ μπλοκαρισμένη ακόμα!!φιλάκια και την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλοί κι αγαπημένοι μου φίλοι δεν ξέχασα να σας απαντήσω!Οι ιοί του PCδεν άφηναν να μπω στο ιστολόγιό μου.Σήμερα άφησα στον "γιατρό" τον κεντρικό υπολογιστή κι απαντώ επιτέλους(και με αρκετή καθυστέρηση) απ' το laptop.Επειδή δεν είναι στον χαρακτήρα μου να μην απαντώ, σας ζητώ θερμά συγνώμη γι' αυτήν την καθυστέρηση, η οποία με στεναχώρησε αφάνταστα κι οφειλόταν στην απρόβλεπτα κακή λειτουργία του υπολογιστή.

    @ Alexandros
    Έτσι είναι καλέ μου φίλε Αλέξανδρε... τα πάντα!Αρκεί να ξέρουμε και να τα εκτιμούμε!
    Να 'σαι πάντα καλά και να περάσεις όμορφο απόγευμα!!!

    @ ΕΚΦΡΑΣΟΥ
    Καλή μου Κικίτσα να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!!!

    @ paloma
    Χίλια δίκια έχεις καλή μου Κωνσταντίνα και την υγεία δεν την ανάφερα επίτηδες, όχι γιατί τη θεωρώ αυτονόητη, αλλά αν δεν έχουμε κι όλα τ' άλλα, δεν υπάρχει υγεία... ή πιο καλύτερα λιγότερο νοιαζόμαστε για την υγεία!
    Να 'σαι πάντα καλά χαρά μου και να περάσετε ένα όμορφο και χαμογελαστό απόγευμα!!!

    @ DIMI
    Όπως είπα και πιο πάνω στην Κωνσταντίνα, την υγεία δεν την ανάφερα, γιατί αν δεν υπάρχουν όλα τ' άλλα μαζί, τότε δεν υπάρχει κι η υγεία.Μπορεί και να κάνω λάθος γλυκιά μου Δήμητρα, αλλά έτσι κάπως νομίζω πως είναι.Εξαρτάται βέβαια κι απ' τον κάθε άνθρωπο!
    Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως για τα καλά κι ευγενικά σου λόγια!Να 'σαι πάντα καλά με την οικογένειά σου!!!

    @ samaritissa
    Να 'σαι πάντα καλά γλυκιά μου και χαίρομαι πολύ που περνάς!Έχεις την αγάπη μου!!!

    @ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....!
    Αχ καλή μου, το διάβασα στο δικό σου και με συγκίνησες που με σκέφτηκες ξανά!Η αύρα της ψυχής σου έφτιαξε τη διάθεσή μου!Άπειρα ευχαριστώ Ωραιοζήλη μου... νιώθω μεγάλη τιμή και χαρά!Ο Θεός να 'ναι πάντα δίπλα σου γλυκιά μου!!!

    @ Apokalipsis999
    Εμένα πως μου θύμησες τώρα την άλλη διαφήμιση "με νου και φαντασία", είναι ένα πρόβλημα!αχαχαα!Κι όταν έφυγαν δε μου έδωσαν διεύθυνση και τηλέφωνο διαμονής, αλλά μου άφησαν να καταλάβω πως θα τη βρω εύκολα τη σπιταρόνα τους!χεχε!
    Όσο για την τύχη και τη μοίρα τις διαμορφώνουμε μόνοι μας.Είναι δυο έννοιες ανθρώπινης δεισιδαιμονίας-που δε δημιουργήθηκαν απ' τον Θεό,- για να δικαιολογήσουμε προφανώς ανεξήγητες σε μας καταστάσεις.Σ' ευχαριστώ καλέ μου φίλε για το πέρασμά σου απ' το φτωχικό μου και να 'σαι πάντα καλά!Χαίρομαι πολύ να τα λέμε!!!

    @ Kate'sCakeBox
    Αχ Καιτούλα μου τι τραβάω με τις αρρώστιες!Δε με φτάνουν όλα τ' άλλα, να 'σου κι ο υπολογιστής!Μου έστειλε κι ο φίλος μας ο Παύλος τη δημοσίευσή του για το κακόβουλο πρόγραμμα κι ησύχασα(αν μπορώ να πω!)Ακριβώς αυτή την εικόνα μου βγάζει που δημοσίευσε.Έδωσα λοιπόν τον κεντρικό υπολογιστή για καθάρισμα σήμερα και μπαίνω απ' το laptop να σας διαβάσω.Κοντεύω να ξεστραβωθώ... άστα!Από μπλοκάρισμα καλά πας απ' όσο διαβάζω... εύχομαι να σ' έχουμε κοντά μας γλυκιά μου γρήγορα.Σας έχω συνηθίσει κι όταν κάποιος λείπει τόσο πολύ(ειδικά εσύ Καιτούλα μου!), δεν ξέρω τι να κάνω!Έχει μεγάλη δύναμη κι ενέργεια αυτό που γίνεται εδώ μέσα... σ' αυτόν τον χώρο κι όποιος δε μπει δε μπορεί και να σε καταλάβει!!!Τέλος πάντων... μ' έπιασε πάλι αυτή η πάρλα!Να 'σαι πάντα καλά Καιτούλα μου και μη στεναχωριέσαι βρε... μπορεί να 'χουμε έλλειψη χρόνου, αλλά είμαστε εδώ ώσπου να τα καταφέρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα..καιρό έχει να περάσω..ωραία η ιστορία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι πάντα καλά ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου γλυκό για τα καλά λόγια σου.Δεν πειράζει και δεν παρεξηγώ... έχω κατανόηση... ο χρόνος όλων μας είναι πιεσμένος!Χαίρομαι πολύ πάντως που είσαι καλά!!!Χαρούμενη καλησπέρα!!!

      Διαγραφή
  9. Καλημερα Νικο! Τοσο καιρο δεν ειχα ανακαλυψει το ιστολογιο σου!
    Πολυ ομορφη και διδακτικη ιστορια... Να εισαι καλα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου Φωτεινή για τα τόσο καλό κι ευγενικό σου σχόλιο!Χαίρομαι πολύ για την επίσκεψή σου στο φτωχικό μου και πιο πολύ που γνωριζόμαστε μέσα κι απ' αυτόν τον υπέροχο χώρο!Το ιστολόγιό σου είναι πολύ όμορφο κι ενδιαφέρον και θα τα λέμε συχνά!Να 'σαι πάντα καλά και να περνάς χαρούμενα κι ευτυχισμένα με την οικογένειά σου!!!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...