ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

23 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ;


Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω, ότι μετά από ομηρικές μάχες με τους ιούς, κατάφερα να τους εξουδετερώσω... μέχρι να εμφανιστούν και πάλι!Χμχμ, όχι εγώ βέβαια, αλλά ο γιατρός των υπολογιστών.Ναι, ναι... καλά καταλάβατε... το PC είχε πιάσει αρκετούς κοριούς, ψύλλους, ιούς και κόρες!Όταν προσπαθούσα να μπω στο ιστολόγιο έβγαζε αυτήν την παρακάτω εικόνα.


Σύμφωνα λοιπόν με τον τεχνικό που ανέλαβε την ανάνηψη του συστήματος, προέρχονταν από κάποιον ιστότοπο που είχε προφανώς μολυνθεί και για να καταπολεμηθεί, έπρεπε να θυσιαστεί απ' τη λίστα ιστολογίων!Αυτάαα για ενημέρωση και συμμόρφωση, μη τυχόν υπάρχουν κι αλλού προβλήματα(φτου, φτου, φτου και χτυπάω ξύλο!).Πάντως κόντεψα να σκάσω μ' αυτήν την ιστορία.Και σαν να μην έφτανε αυτό, μου έβγαζε επί πλέον κι εντελώς αυθαίρετα πλήθος διάφορων διαφημίσεων.Εδώ βέβαια θέλω να σταθώ και να ευχαριστήσω πολύ τους καλούς κι αγαπημένους μου φίλους Παύλο και Μαριέτα που διαχειρίζονται το ιστολόγιο Δημιουργία - Επικοινωνία για την ενημέρωση που έστειλαν μέσω e-mail και τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση εμφάνισης τέτοιου προβλήματος.Μέσα σ' όλα όμως τ' άσχημα έχω και κάτι ευχάριστο που το κρατάω για να το παρουσιάσω στη συνέχεια και ν' ανεβάσουμε διάθεση.

Να που ξεγελαστήκαμε απ' τις ζεστές μέρες του Γενάρη, που φροντίζει να μας αποζημιώνει πριν καλά-καλά φύγει.Μας φάνηκαν σαν ανοιξιάτικες, αφού μοσχοβόλησαν πάλι οι γειτονιές κι όσες βροχές να πέσουν θα μας θυμίζουν εκείνα τα νοσταλγικά πρωτοβρόχια.Κάπως έτσι έκαναν την εμφάνισή τους κι οι φιλικές δωροβραβεύσεις στη γειτονίτσα μας.Μόνο που αυτές είναι ζωντανές κι αληθινές... βρίσκονται δίπλα μας... εμφανίζονται μέσα από κάποια σκέψη, για να μας γεμίσουν χαρά.
Έτσι λοιπόν έκανε την εμφάνισή της για να με χαροποιήσει και μένα η πολύ καλή μου φίλη Ωραιοζήλη(πόσο μ' αρέσει αυτό το όμορφο και ξεχωριστό όνομά της!), που είναι γνωστή και συμπαθέστατη τώρα πια σ' όλη τη γειτονιά μας με το υπέροχο και γαλήνιο σε μηνύματα ιστολόγιό της "ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....!"Ωραιοζήλη μου γλυκιά άπειρα ευχαριστώ για την τιμή και μόνο που με σκέφτεσαι!Έχεις πάντα την αγάπη μου!Λοιπόοον... αντιγράφω τους κανόνες του δωροβραβείου φιλίας κι αγάπης!

I.- Να γράψεις 11 πράγματα(που δεν είναι πράγματα, αλλά λόγια..!) για τον εαυτό σου:

1.- Ξεδίνω μ' έναν απλό περίπατο... μια πεζοπορία, γιατί όταν μένω ακίνητος πνίγομαι.
2.- Επειδή με συγκινεί πολύ η φύση κι η απλότητα, επιθυμώ κάποτε να ζήσω λιτά σ' ένα χωριουδάκι με απλούς και γραφικούς ανθρώπους έχοντας παρέα τα καθημερινά τους προβλήματα και συναισθήματα(λίγο τρελό, ε;)
3.- Η καλή παρέα κι η αγάπη με κάνουν να νιώθω τη διαφορά της ζωής.
4.- Δεν αφήνω συνήθως τίποτα αύριο, αυτό που 'χω να κάνω σήμερα κι αγχώνομαι όταν βλέπω να γίνεται τ' αντίθετο.
5.- Δεν είμαι και τόσο(δηλ. καθόλου) της υγιεινής διατροφής.Αν κι ήμουν κάποτε ένθερμος υποστηρικτής των γλυκών, έμαθα τελικά να ζω και χωρίς αυτά, αλλά όχι όμως χωρίς τα ψητά με τα σουβλιστά.
6.- Με κουράζει(και βαριέμαι) η νυχτερινή οδήγηση και θα 'μουν ευτυχής, αν ήξερε και το Σοφάκι μου να οδηγεί.
7.- Ασχολούμαι και μ' αρέσει να βλέπω συλλογές από διάφορα αντικείμενα(παλιά και μοντέρνα).
8.- Αν και το κολύμπι δε με συγκινεί ιδιαίτερα, η θάλασσα είναι η αδυναμία μου(μ' αρέσει να τη βλέπω)... έρωτάς μου το Ιόνιο.
9.- Μαγεύομαι πολύ από μια όμορφη θέα!
10.- Πιάνω τον εαυτό μου να λεπτολογεί πολλές φορές το κάθε τι κι αυτό προσπαθώ να το μετριάσω.
11.- Κάποτε σχεδίαζα οτιδήποτε για το μέλλον, τώρα όμως έμαθα ν' αυτοσχεδιάζω στη στιγμή!
BONUS TRACK: Ντρέπομαι που το λέω, αλλά συγκινούμαι εύκολα!

II.- Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag(και στην περίπτωση αυτή της καλή μου Ωραιοζήλης!)

1.- Τι αγαπάς περισσότερο στον κόσμο;
Τους ανθρώπους εκείνους που μπορούν και παραμένουν αναίσθητοι!Ψέμματα... όσους αισθάνονται ακόμα στις μέρες μας... σε μια αναίσθητη εποχή!

2.- Ποια είναι η αγαπημένη σου παιδική ανάμνηση;
Αν και ζορίζομαι να θυμηθώ... καμιά...  ίσως και να ξέφτισε απ' το χρόνο(ωχ, πάει ξεμωράθηκα!)

3.- Ποια λέξη χρησιμοποιείς συνεχώς;
Δεν είμαι ιδιαίτερα καλός στις λέξεις και δεν το 'χω προσέξει.Ας μου πει κάποιος-βρε παιδιά-για να διορθωθώ(μήπως κιόλας έχω γίνει βαρετός!)

4.- Πως εκμεταλλεύεσαι τον ελεύθερο χρόνο σου;
Αααα!υπολογιστή... λιγάκι, περίπατο... λιγάκι, καφεδάκι... λιγάκι, κουβεντούλα... λιγάκι, ψώνια...  λιγάκι, ουζάκι... λιγάκι(όχι, όχι αυτό το 'κοψα... πάει!)Δόξα το Θεό υπάρχουν πάρα πολλές ψυχοθεραπείες δια πάσαν νόσον..!!!

5.- Τι είναι αυτό που σε εκνευρίζει περισσότερο;
Δεν εκνευρίζομαι εύκολα, αλλά κι αν τύχει γρήγορα το ξεπερνάω... με βαθιές αναπνοές...αχαχαα!

6.- Ποιο είναι το αγαπημένο σου μουσικό κομμάτι;
Είναι πάρα πολλά(ελληνικά και ξένα) κι όποιο και να πω θ' αδικήσω κάποιο άλλο.Το imagine πάντως μπορώ να διακρίνω πως μ' έχει σημαδέψει!

7.- Ποιο ήταν το παιδικό σου όνειρο;
Πολλά είχα από δαύτα, αλλά τα ξέχασα ή θα τ' άφησα κάπου στην πορεία.Δεν έβαλα φαίνεται μέσα σ' αυτά και το φρένο... "να μην καταπιέζεσαι!"

8.- Σε τι δε μπορείς ν' αντισταθείς;
Αντιστέκομαι σ' ότι δε θέλω!Για μένα δεν υπάρχει δε μπορώ..!Αλλά να, μπρος στα καλοψημένα παϊδάκια π.χ. δε θα κατέβαλα καμιά αντίσταση...χαχααα!

9.- Τι σου λείπει περισσότερο στη ζωή σου;
Ξεγελάστηκα νομίζοντας πως μου έλειπαν ένα-δυο, αλλά διαπίστωσα πως είναι πολύ περισσότερα.Τόσα, που έχω μπερδευτεί ειλικρινά κι έχουν όλα στριμωχτεί πιο θα πρωτομπεί.

10.- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Θα μπορούσε να 'ναι η υγεία(και δεν αναφέρομαι μόνο στη δική μου), αλλά κι αυτήν Ένας μπορεί να μας την εξασφαλίσει!Ο Θεός... και φοβάμαι πολύ αυτό... μην ξεφύγω απ' το δρόμο Του!

11.- Πόσο συχνά συμβιβάζεσαι στην καθημερινότητά σου;
Ζηλεύω όσους είναι και παραμένουν ασυμβίβαστοι σε πράξεις... όχι ξεροκέφαλοι!

III.- Γράψε 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα κάνεις tag(και ιδού οι δικές μου..!!!)

1.- Με άριστα το 10, τι βαθμό ευχαρίστησης θα βάζατε στη ζωή σας μέχρι σήμερα;
2.- Ποια πόλη θα σε ενέπνεε ή θα 'θελες να μείνεις;
3.- Εκτός απ' την υγεία τι άλλο θα έβαζες μετά στη λίστα του Αϊ Βασίλη;
4.- Από νεύρα πως πάμε;Να κάνουμε μια εξέταση παρακαλώ!χαχααα!
5.- Ποια είναι η πιο όμορφη κι έξυπνη φράση-κοπλιμέντο που σου 'χουν πει;
6.- Αν θεωρήσουμε πως έχεις εξασφαλισμένη την υγεία σου, τι θα διάλεγες απ' αυτό το δεσμευτικό δίπολο;α)Λεφτά με ό,τι κάτσει ή β)Φτώχεια μ' εξασφαλισμένη ευτυχία!
7.- Θα 'δινες όλα τα υπάρχοντά σου για να βοηθήσεις τους ανθρώπους;
8.- Τι θα 'ταν εκείνο που θα συγχωρούσες σε μια συζυγική σχέση;
9.- Για ποιον άνθρωπο στη ζωή σου θα θυσιαζόσουν;
10.- Τι 'ναι εκείνο που θα σε συγκινούσε πολύ σ' έναν άνθρωπο;
11.- Τι υποστηρίζεις και γιατί;Λογική ή συναίσθημα;(ένα απ' τα δύο παρακαλώ και χωρίς συνδυασμούς μεταξύ τους!)
Ε, καλά... δε μπορώ με τρώει το χέρι μου και θα βάλω κι ένα ακόμα.Πως έβαλα στις δικές μου... άντε!
bonus track: Ποιος σε κάνει να χαμογελάς;

Αυτάαα!Κι όσοι συγκεντρώσουν από...(ωχ τι λέω!)Παρασύρθηκα με τις ερωτήσεις... βαθμούς... bonus(φτου και βγαίνω!) και το πέρασα για ψυχαναλυτικό τεστ!χαχααα!Βρε τι τραβάω στα 52μου... καλό φαίνεται όμως..!!!Συγνώμη πάντως προκαταβολικά για τις ερωτήσεις μου... ήταν λίγο περίεργες!Λίγη τρελίτσα να βάλουμε στη ζωούλα μας καλά μου παιδιά κι αυτό εδώ το μέσον απ' όσο οσφραίνομαι(μα που τη βρήκα αυτή τη λέξη ο ....χμχμ!πιπέρι!) την προσφέρει απλόχερα!Πάμε παρακάτω να τελειώνουμε και να μη σας κουράζω άλλο...

IV- Βράβευσε 11 άτομα-ιστολόγια(κάτω των 200 μελών τα μπλογκ τους) κι ενημέρωσε τα για τη βράβευση!

10.- Pink Angel
11.- SUPRNOVA
(*) Η επιλογή ήταν για μια ακόμα φορά δύσκολη διαδικασία κι έγινε φυσικά κι αυτή κατ' αλφαβητική σειρά!

Θα χαιρόμουν πολύ να το παραλάβουν και ν' απαντήσουν όλοι όσους επέλεξα, αλλά δεν το νομίζω.Είμαι κι απαισιόδοξος ανάθεμά με...(να, κι ένα ακόμα για μένα!)Δεν πειράζει όμως... δεν παρεξηγώ άλλωστε κι ότι επιλέξει κάποιος, είναι θεμιτό και θα το σεβαστώ απόλυτα!Και τώρα που τελειώσαμε όλο αυτό το κατεβατό σεντόνι, σας αποχαιρετώ και τρέχω γρήγορα να ενημερώσω τους καλούς κι αγαπημένους φίλους να περάσουν με τα σμόκιν και τα ταγιεράκια για την παραλαβή των δωροβραβείων!Σας αγαπώ και σας αφιερώνω αυτό το μουσικό κομμάτι-βίντεο του αγαπημένου μου Neil Young που έφτιαξα!!!


ΝΑ 'ΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ 
ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!!!

35 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πολύ αγαπητέ φίλε που ξεπέρασες το πρόβλημα της …γριπούλας του computer σου για να βρεθείς και πάλι κοντά μας.
    Όσο για το δωροβραβείο, δεν έχω να πω τίποτα μια το αξίζεις, γιατί είναι όπως λες φιλίας και αγάπης. Οι απαντήσεις σου υπέροχες.
    Όμορφο απογευματάκι σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα καλέ μου φίλε... με βασάνισε, αλλά τελικά τον ξεφορτώθηκα... προς το παρόν βέβαια και μέχρι να ξαναγυρίσει.Δεν τελειώνουν ποτέ αυτοί!
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά κι ευγενικά σου λόγια!Είστε όλοι σας πολύ καλοί κι αξίζετε πολύ περισσότερα βραβεία της ζωής!
      Την καλημέρα μου στέλνω με την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  2. Welcome back! Τι εχει γινει με τους ιους τον τελευταιο καιρο;
    Ωραια αναρτηση, τη διαβασα πολυ ευχαριστα! Καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τους ιούς είναι ένα μεγάλο πρόβλημα και δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο προληπτικό φάρμακο!Δεν ξέρουμε από που να φυλαχτούμε.Σε τέτοιες περιπτώσεις οι "γιατροί" έχουν τον πρώτο λόγο κι εμείς το κεφάλι μας ήσυχο!
      Να 'σαι πάντα καλά Evi μου γλυκιά και να περνάτε όλοι σας υπέροχα και με πολλά χαμόγελα!!!

      Διαγραφή
  3. Α, περαστικά στον υπολογιστή!!! Πάντα γερός και υγιής να είναι!!!
    ;-)
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!! Οι απαντήσεις σου είναι υπέροχες (αν και μεταξύ μας: δεν το θεωρώ καθόλου κακό το ότι είσαι ευσυγκίνητος...)
    Και οι ερωτήσεις που έθεσες εσύ, μια χαρά είναι!
    Να είσαι καλά πάντα, Νίκο μου!!! Καλό απόγευμα!!
    (Το βιντεάκι θα περάσω να το δω αργότερα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου Γιάννα για τα καλά σου λόγια!Είσαι απολαυστική στα σχόλιά σου(όπως και στις δημοσιεύσεις σου βεβαίως, βεβαίως!)
      Να 'στε πάντα καλά παιδιά μου και να περνάτε υπέροχα!!!Χαρούμενη καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  4. Καλέ μου φίλε Νίκο επιτέλους!!!!
    Περαστική και αγύριστη να είναι η αρρώστια του υπολογιστή σου. Ξέρεις πόσες φορές ήρθα, ξανά και ξανά, προσπαθώντας να επικοινωνήσω; Μου έβγαζε κάθε φορά, το συγκεκριμένο μήνυμα με του google chrome και το κακόβουλο λογισμικό. Μου το κάνει και σε άλλη μια πολύ καλή φίλη.
    Δε διάβασα καλά την ανάρτηση, γιατί φεύγω σε λίγο για μαθήματα.
    Από τη χαρά μου όμως, ήθελα να πω ένα γεια. Θα επιστρέψω όμως.
    Μέχρι τότε, να είστε πάντα καλά όλοι!!!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη Ροδούλα, με συγκίνησαν τα λόγια σου... πιστεύω πως υπήρχε μεγάλο πρόβλημα σύνδεσης.Ειλικρινά πήγα να σκάσω μ' αυτό... αλλά ευτυχώς που φτιάχτηκε.Καθυστέρησα λίγο και ζητάω συγνώμη... δε μπορούσα ούτε να στείλω κάποιο μήνυμα.Μ' είχε πνίξει στην κυριολεξία!Χαίρομαι πολύ που ξαναβρεθήκαμε όλοι εδώ σ' αυτήν τη γειτονιά!Όταν λείψει κάποιος είναι πλήγμα για όλους.Αυτή είναι η δύναμη του "εμείς" και χαίρομαι περισσότερο γι' αυτό!
      Να 'σαι και να περνάς καλά με την οικογένειά σου!Είσαι πολύ καλή!!!

      Διαγραφή
  5. Κάλως όρισες πίσω Νίκο. Τέλος καλό όλα καλά!! Συγχαρητήρια για το βραβείο και τις όμορφες απαντοερωτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς καλή μου Δήμητρα που τελείωσε όμορφα.Χάρηκα πολύ που τα ξαναλέμε!Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!

      Διαγραφή
  6. καλως ορισες ξανα!
    μου αρεσαν πολυ ως συνολο ολα οσα μοιραστηκες μαζι μας!
    να εισαι καλα καλε μου φιλε!
    ευχομαι ενα ομορφο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κικίτσα για τα όμορφα λόγια σου!Χαίρομαι πολύ που είμαι και πάλι κοντά σας!!!Να 'σαι καλά χαρά μου και να χαμογελάς!!!

      Διαγραφή
  7. Ήρθα πάλι Νίκο.
    Ακούω το κομμάτι που έφτιαξες, και που μου άρεσε πολύ, έχεις κάνει πολύ καλή επιλογή φωτογραφιών, και γράφω.
    Λοιπόν, μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου, και χαίρομαι που σε γνώρισα καλύτερα. Πείσε όμως το Σοφάκι σου να μάθει αυτοκίνητο. Πάντα χρειάζεται.
    Είσαι ξεχωριστός άνθρωπος Νίκο. Να είσαι πάντα καλά, να σας δίνει ο Θεός την υγεία σας, να χαίρεστε ο ένας τον άλλον!!
    Καλό βράδυ σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω καλή μου φίλη.Εκτός του ότι με συγκινείς κάθε φορά με όσα σχόλια αφήνεις, αυτήν τη φορά μ' έκανες να κοκκινίσω και να μην έχω να προσθέσω τίποτα.Μάλλον πρέπει ν' αφαιρέσω!
      Το Σοφάκι μου έχει δίπλωμα, αλλά φοβάται την οδήγηση.Το 'χει διαπιστώσει κι η ίδια ότι χρειάζεται, αλλά πρέπει και να το 'χεις!
      Άπειρα ευχαριστώ Ροδούλα μου για τα πολύ όμορφα λόγια σου!Το "είσαι πολύ καλή" που είπα πιο πάνω, τελικά δεν αρκεί και θεωρώ ότι είναι πολύ λίγο μπροστά στην καλοσύνη που 'χουν τα λόγια σου!Είσαι Άνθρωπος!!!Να ΄σαι πάντα καλά, χαρούμενη κι ευτυχισμένη... τυχεροί εκείνοι οι άνθρωποι που 'ναι δίπλα σου!!!Χαρούμενη και ξεκούραστη βραδιά να περάσετε!!!

      Διαγραφή
  8. αγαπητοί μας φίλοι Νίκο και Σοφία καλησπέρα
    είμαστε χαρούμενοι και ευτυχισμένοι που μας
    αξίωσε ο Θεός και γνωριστήκαμε και είμαστε
    φίλοι σας.
    Ευχαριστούμε πολύ για την καλή
    διάθεση και την δύσκολη επιλογή από τους
    πολλούς φίλους σας bloggers να επιλέξτε
    και εμάς για το βραβείο που το αποδεχόμαστε
    με μεγάλη χαρά.
    Φιλιά
    Παύλος & Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοί μας φίλοι Παύλο και Μαριέτα να 'στε πάντα καλά κι ο Θεός να 'ναι δίπλα σας.Μεγάλη μας χαρά και τιμή που έχουμε γνωριστεί κι η επιλογή μου στη δωροβράβευση αυτή(όπως και σε κάθε παρόμοια επιλογή) έγινε από καρδιάς!Σας ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή και μόλις πριν από λίγο διάβασα και τις δικές σας απαντήσεις, όπου τις βρήκα θαυμάσιες!Πολλά φιλιά και να περνάτε υπέροχα στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη!!!

      Διαγραφή
  9. Πωπωπω! Ιός.. να μην σου τύχει ξανά!! :)
    Μου άρεσαν πολύ τα πράγματα που έγραψες για σένα, σε κάποια συμφωνούμε! Χεχε!
    Επίσης, μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις που εδωσες στις ερωτήσεις της Ωραιοζήλης μας, μου χάρισε και εμένα το βραβείο! :)
    Να είστε όλοι καλά Νίκο μου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς όλα καλά καλή μου Κωνσταντίνα!Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά κι ευγενικά σου λόγια!Θα περιμένω να διαβάσω τις δικές σου απαντήσεις!
      Να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενη βραδιά να περάσεις!!!

      Διαγραφή
  10. Χαίρομαι που ξανά είσαι μαζί μας και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου....μ'άρεσε που έβαζες και bonus track χαχαχα!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά κι η τιμή που μου 'κανες καλή μου Ωραιοζήλη είναι μεγάλη και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ... αλλά και για τα καλά σου λόγια!Είσαι πολύ καλή!Δεν είπα τίποτα παραπάνω απ' όσα πιστεύω κι αισθάνομαι!Χαίρομαι που σε γνώρισα, αλλά και που σ' έκανα να χαμογελάσεις με την ιδέα των bonus track!Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!Χαρούμενη βραδιά να περάσεις!!!

      Διαγραφή
  11. Το μουσικό κομμάτι -βίντεο που έφτιαξες εσύ Νίκο μου αρέσει πάρα πολύ ,έχει τόσο τρυφερές εικόνες , ευχαριστούμε για την αφιέρωση .
    Διάβασα με προσοχή όσα έγραψες και ταυτίζομαι στο 2ο που γράφεις για σένα . Ευχαρίστως θα το έκανα αν δεν υπήρχαν δυσκολίες.
    Ιό γενικά είχαμε πολύ στη γειτονιά , κόρη δεν είδα!!
    Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια!Αξίζετε πολύ περισσότερα κι ήταν το πρώτο που μου 'ρθε στο μυαλό εκείνη την στιγμή!
      Χαίρομαι πολύ που ταυτιζόμαστε στο 2ο!Είναι μια "τρελή" επιθυμία μου!Είσαι πολύ καλός Άνθρωπος!Να 'σαι πάντα καλά μαζί με την οικογένειά σου και να περάσετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ Νικόλα μου για τη τιμή που μου κάνεις(να σκάσει η xibalba απ'τη ζήλεια της) δίνοντας μου βραβείο.
    Τώρα στα δύσκολα γιατί δεν έχω πολύ καταλάβει τι πρέπει να κάνω(αν μου έβαζες μια εξίσωση αστροφυσικής θα στην έλυνα στο πι και φι)εδώ ψιλό-κόλλησα.
    Πολλά φιλιά σε εκείνο το καλό κορίτσι το Σοφάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου Στράτο δε θυμόμουν αν σου 'χα χαρίσει κάποιο δωροβραβειάκι!Ήθελα έτσι πάντως ν' αναγνωρίσω την εξαιρετική και θαυμάσια δουλειά που κάνεις μέσα απ' το υπέροχο ιστολόγιο που μας ταξιδεύεις.Δε ζηλεύει το Χριστινάκι... το αισθάνομαι!!!χαχααα!
      Τώρα για να καταλάβεις και να μη μπερδευτείς μ' αυτό το παιχνιδάκι, θ' αντιγράψεις τις ερωτήσεις τις δικές μου(που 'ναι κάτω-κάτω με ροζ χρωματάκι) κι αν θέλεις τις απαντάς!Πρώτα όμως θα πεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου(ό,τι κι όποια θες εσύ!)Στο τέλος θα θέσεις 11 δικές σου ερωτήσεις για ν' απαντήσουν εκείνοι που θα διαλέξεις και θα χαρίσεις το δωροβραβείο!Ουφφφ!Έσκασα για να τα πω!Εάν δεν έγινα κατανοητός ξαναρώτα με, αλλά κι έτσι να το παραλάβεις, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα!Είμαι χαρούμενος πολύ άλλωστε που σας γνώρισα κι από κοντά και σας ξέρω!Να 'στε πάντα καλά!!!Πολλά φιλιά από μας και στους δυο σας!!!

      Διαγραφή
  13. Με τιμάς για ακόμα μια φορά.
    Ευχαριστώ πολύ.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά κι η τιμή είναι όλη δική μου Μαρία μου!Έχεις δυο θαυμάσια ιστολόγια και χαίρομαι πολύ που σ' έχω γνωρίσει!Να 'σαι πάντα καλά και να περάσεις χαρούμενο Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  14. συγχαρητήρια για το βραβείο... ωραίες απαντήσεις και ερωτησεις..συμφωνώ με το ωραιο και ασυνήθιστο όνομα της καλής Ωραιοζήλης μας
    αχ παναγία μου αυτό το βραβείο το πήρα από 5 ατομα για το δελφινάκι μου
    11 χ 5 ωχχχ απο δω μέχρι την Ελλαδα μας θα φτάσει η ανάρτηση :)
    τι όμορφη έκπληξη με συγκίνησες να σκεφτείς να το δωσεις και στο άλλο μου μπλοκοσπιτάκι νομίζω ειναι το πρώτο του βραβείο
    ευχαριστώ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλό μου ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ για τα όμορφα λόγια σου!Κι επειδή είσαι τόσο καλό κι αγαπημένο στη γειτονίτσα μας, γι' αυτό να 'σαι καλά και να χαίρεσαι τη μεγαλύτερη εκτίμηση και συμπάθεια όλων μας!Αξίζεις πολύ περισσότερα!Είσαι πολύ καλή και σπάνια... πάντα μ' ένα καλό λόγο για τον καθένα μας!Η ΓΑΛΗΝΗ σου με ηρεμεί και συγκινεί!Να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο με την οικογένειά σου!!!

      Διαγραφή
    2. συγνώμη που άργησα να το κάνω ανάρτηση
      θα το βρεις εδω
      http://goniagalinis.blogspot.com/2014/02/blog-post_6.html
      και ναι ειναι το πρώτο μου βραβείο τελικά και είμαι χαρούμενη και συγκινημένη
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ

      Διαγραφή
  15. Περαστικά μέ τόν ιό,Νίκο!!Εγώ,πού δέν τό είχα στήν λίστα μου,τήν γλύτωσα!!!Τό είχα πάθει πρίν πολλούς μήνες!!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!!!Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλιά στό Σοφάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου Δήμητρα!Δεν πιστεύω βέβαια πως φταίνε τα ιστολόγια(για να μην παρεξηγηθώ) για τους ιούς, γιατί κι αυτά κολλάνε απ' αλλού και χωρίς να το ξέρουν!Είναι μια άτυχη, ατέρμονη κι αλυσιδωτή κατάσταση που συμβαίνει γενικά στο διαδίκτυο!Να 'σαι πάντα καλά και να περνάτε υπέροχα!!!

      Διαγραφή
  16. Φίλε Νίκο...
    τελικά εδώ μέσα έχεις φτιάξει μια εξαιρετική "παρέα" στην οποία λόγω έλλειψης χρόνου, δεν μπορώ να συμμετέχω όπως πολύ θα ήθελα!
    Όμως σας παρακολουθώ με ενδιαφέρον!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε να 'σαι πάντα καλά!Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να γνωρίσω και να γνωριστώ με τόσους υπέροχους ανθρώπους!Κι αυτό είναι ευτυχία!Η έλλειψη χρόνου είναι για πολλούς αδυσώπητος.Θα 'θελα πολύ ν' ασχολούμαι περισσότερες ώρες με όλους τους αγαπημένους φίλους...!Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... με τιμούν ιδιαίτερα!Και το δικό σου ιστολόγιο το εκτιμώ πάρα πολύ!!!Το επισκέπτομαι κι ας μην αφήνω σχόλια μερικές φορές.Έχεις την αγάπη μου!!!Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!!!

      Διαγραφή
  17. Στην Ε κλήρωση του Stars and icicles η Χριστιαννα με το παραμυθι της είναι η νικήτρια περιμένω την διεύθυνση σου στο email katitimou@gmail.com και την ηλικία ης για να σας στείλω το δωράκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα πει τελικά κωλοφαρδία... της Χριστιάνας!Κι άντε να γλιτώσω απ' την καζούρα της, όταν της το πα... χαχααα!!!Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου Κάτια!Ήταν μεγάλη έκπληξη και τιμή για μας!Σου έστειλα τη διεύθυνση.Να 'σαι πάντα καλά γλυκιά μου και θερμά συγχαρητήρια για την επιτυχία του διαγωνισμού!

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...