ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

07 Σεπτεμβρίου 2021

Σ' ΑΓΑΠΩ!

Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν δε με πιστεύεις.
Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν δε μπορώ να το αποδείξω.
Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν δε μπορώ να σταματήσω όλο τον πόνο σου.
Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν έχω όλα αυτά και δεν τα βλέπεις.
Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν με πληγώνεις.
Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν δε μπορείς να ακούσεις αυτά τα λόγια.
Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν με κατηγορείς ότι σε εγκατέλειψα.
Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν δεν καταλάβες ότι ποτέ δεν ήθελα να σε αφήσω μόνη.
Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν δε μπορείς να με δεις.
Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν δε μπορείς να με νιώσεις.
Σ' αγαπώ, ακόμα κι αν δεν ξέρεις καθόλου πόσο σ' αγαπώ.

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Νίκο μου με τις αναφορές και το γραπτό σου. Πολύ όμορφο και τρυφερό.
    Καλό Σεπτέμβρη φίλε μου με κάθε μου ευχή.
    Υ.Γ. Μεγάλωσε λίγο τη γραμματοσειρά σου αν έχεις την καλοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλε μου Γιάννη και σ' ευχαριστώ για τις ευχές και το σχόλιο σου!
      Αν κι αυτή τη στιγμή βρέχει, εύχομαι καλό υπόλοιπο μήνα να περάσεις και οι μέρες σου να είναι όλες ηλιόλουστες!
      Σ' ευχαριστώ που μου επισήμανες το πρόβλημα και αμέσως θα κοιτάξω να το διορθώσω, αλλά και ο,τι άλλο πέσει στην αντίληψη σου θέλω να μου το λες!
      Να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...