ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

10 Οκτωβρίου 2018

ΘΑΡΡΩ..!

Οι λέξεις σταμάτησαν να κλέβουν την παράσταση
και έδωσαν πρώτο ρόλο στην αδρεναλίνη της ζωής.
Άδειασες τη φαρέτρα των λόγων σου
στο ερημωμένο κάστρο του μυαλού μου.
Βγήκα από το σκοτάδι της μήτρας.
Μια μέλισσα ερωτοτροπεί με ένα αγριολούλουδο.
Περίμενα να μεγαλώσω με το κώνειο της μάνας.
Ρωτάς ποιος είμαι;
Λάθος άνθρωπο ρωτάς.
Δεν είμαι από δω κράζει η ψυχή μου.
Κλείσε τα μάτια, πιάσε το χέρι μου
και με την καρδιά σου χάραξε το δρόμο του φεγγαριού.
Αυτό είναι ισχυρότερο μάτια μου
από όσα μπορώ να σου γράψω ή να σου πω.
Τα λόγια σου ακονίσανε το μυαλό μου.
Να μη σπαράζω πάνω στις παλίρροιες.
Νιώθω πως θα χαθώ στη διαδρομή.
Δεν ξέρω σε ποια ζωή υπάρχω.
Δεν ξέρω αν θα γυρίσω καν.
Φεύγοντας προς άγνωστη κατεύθυνση
αφήνουμε πίσω μας τη ζωή.
Στην αίθουσα αναμονής δεν επέζησε κανείς.
Ο ορίζοντας μακρινός και δεν προφταίνουμε.
Διώξε τις απαιτήσεις που τρώνε τις σχέσεις.
Στέκομαι ζωντανός από τις στάχτες μου.
Έκανα υποστολή στις απαιτήσεις μου.
Λίγα γραμμάρια ευτυχίας πλήρωσα.
Μια ευχή έφυγε κρυφά στα αστέρια.
Από ένα όνειρο κρατήθηκα.
Απόψε παντρεύομαι το άπειρο.
Αρχίζω να τα ξαναβλέπω όλα όμορφα.
Θαρρώ, πως θα καταστραφώ!

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Νικολα! Τι ωραιο κειμενο! Γραφεις υπεροχα!
    Ανεβασα αναρτηση με το βιντεο σου και ηθελα να στο κοινοποιησω στο φβ αλλα δεν σε βρισκω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χριστίνα για το ευγενικό σου σχόλιο!
      Δεν πειράζει! Θέλω να βλέπω ανθρώπους χαρούμενους και το ότι σου άρεσε σαν αποτέλεσμα είναι πολύ αρκετό για μένα, επειδή το συγκεκριμένο αποτελεί δική σου έμπνευση και σε τέτοιες περιπτώσεις νιώθω κάπως αμήχανα γα το αν προσέγγισα το σκεπτικό σου!
      Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση... υποχρεώσεις με αποτοξίνωσαν μερικές μέρες από το διαδίκτυο... έπεσες πάλι στην περίπτωση! :-)
      Να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...