ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

17 Μαΐου 2018

ΔΙΚΗ!


Μου ταιριάζουν τα λάθη.
Τη νύχτα ακούγονται οι φθόγγοι του πόνου.
Χαρακώνουν τη σκέψη οι πληγωμένες στιγμές.
Στο εδώλιο βρίσκονται οι κραυγές αντοχής.
Δικαστής μου θα είναι ένα βλέμμα νεκρό.
Η Τύψη προετοιμάζει την ετυμηγορία.
Υπεράσπιση θα πάρει θέση η θυσία.
Ένορκοι καλούνται οι έρωτες,
που χάσανε στο γύρο του θανάτου.
Ποινή αθόρυβη η υποταγή.
Θα συμπληρώνω τους χαμένους 
για να μη βγαίνω νικητής.
Μου ταιριάζουν τα λάθη.
Περιέχουν θρυμματισμένες ενοχές.
Δεσμοφύλακας θα γίνει ο εαυτός μου.
Φυλακίστηκα στα όνειρα.
Πως να λυτρωθώ;
Περιμένοντας τα νέα λάθη
για να το σκάσω από το αδιέξοδο.
Κοφτερή λεπίδα το "μαζί για πάντα".
Πρόβαλες από τις χαμένες πατρίδες.
Μονομιάς ενσαρκώθηκαν επιθυμίες.
Η παρουσία σου άνεμος πρωινός.
Μπήκε από μισανοιγμένα παραθυρόφυλλα.
Η αγάπη σου πρώτη ύλη για να ζεσταθώ.
Πείραξε την αδύναμη ανάσα μου.
Έρωτας από αίτημα φιλίας.
Δικαίωμα έχει η μοναξιά.
Και συ γλυκά την παραβίασες.
Καταδικάστε με.
Σ' ΑΓΑΠΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...