ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

03 Νοεμβρίου 2014

ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ..!


Αφορμή για σήμερα θα πάρω-για την καθιερωμένη μου γκρίνια-την κατάργηση της Κυριακής αργίας.Πέρασε μια ακόμα Κυριακή μ' ανοιχτά καταστήματα κι επικριτικά σχόλια απ' όλων των ειδών και συνομοταξιών παπαγαλάκια, για τα επεισόδια που έγιναν απ' τους εργατοπατέρες.Δεν ξέρω για τον περισσότερο κόσμο, αλλά για μένα τουλάχιστον έπαψα ν' ακούω πλέον ειδήσεις, τις αποφεύγω-όπως ο δαίμονας το λιβάνι-γιατί εκτός από ανυπόφορες, έχουν καταντήσει πια να 'ναι κι ανθυγιεινές.Αφήστε που μου προκαλούν κι ένα σχετικό ανακάτεμα στο στομάχι!
Άκουσα λοιπόν όλως τυχαίως έναν απ' τους ανεκδιήγητους δημοσιοκάφρους(του ΑΝΤ1 ήτανε), να καταφέρεται αναλυτικά κατά εκείνων των συνδικαλισταράδων όπως ένας δικολάβος υπεράσπισης υπέρ της "νόμιμα" εκλεγμένης και "δημοκρατικής" μας κυβέρνησης.Έβγαζε πύρινους καλοδουλεμένους για τέτοια "γιορτή" λόγους με στυλ και να φτιάχνει ενόχους χωρίς απολύτως κανένα ελαφρυντικό, επειδή εκείνοι εμπόδιζαν τον κόσμο να εισέλθει στα καταστήματα που ήταν ανοικτά(πολύ φυσιολογικό για εκείνον!) και για ακόμα μια Κυριακή.Τα έδινε όλα ο άνθρωπος στο παραλήρημα του καθοδηγώντας τη σκέψη μας.Δε θ' αναφερθώ αν είναι συνταγματικό ή όχι... ας βγάζει ο καθένας τα συμπεράσματά του σ' αυτό.Τόση όμως λαχτάρα με την υπεράσπιση της "νόμιμης" λειτουργίας των καταστημάτων(και τις Κυριακές) για χάρη της υποτιθέμενης "ανάπτυξης", είχα καιρό να ξαναδώ και μ' έβαλε σ' ανησυχητικές σκέψεις.
Στη μανία των λόγων του μάλιστα δεν πρόσεξε καν ότι ήδη καταργήθηκε(όπως και τόσα άλλα κεκτημένα) πλέον εκείνη η ημέρα ανάπαυσης(ρεπό) του εργαζόμενου(παρότι εργαζόμενος κι ο ίδιος), όπου δε διανοήθηκε ούτε η χούντα να καταργήσει.Κι επειδή οι παρωπίδες του ήταν τόσο μεγάλες, δεν τον άφηναν να δει ότι οι αγορές δε μας εμπιστεύονται πια(κι ας βγούμε τάχα μου-δήθεν μου απ' το μνημόνιο) και θα μας υποδεχτούν ξανά με υπέρογκα επιτόκια(οπότε πάλι σε μνημόνια θα καταλήξουμε).Το δικό του σφίξιμο τελικά ήταν ν' ανοίξουν τα καταστήματα και την Κυριακή, για να ικανοποιηθεί η ατομική του συνεισφορά στα μάτια του καναλάρχη του.Έλεγε την είδηση μάλιστα με αρκετά αργό στόμφο και καλά δασκαλεμένο απ' το στρατηγείο της δημοσιογραφίας του καναλιού.Επαγγελματίες οι άνθρωποι... χρόνια εκπαιδευμένοι στην Αμερική... την πατρίδα της προπαγάνδας!
Αφού μου ανέβασε αρκετά το αίμα στο καφάσι(όπως ήταν φυσικό), μετά τα 'χωσα σ' όλους εμάς που κάναμε το χατήρι τους εκμεταλλευόμενοι όχι μόνο τον καλό καιρό για ψώνια, αλλά κι όλους αυτούς τους εργαζόμενους που πιάστηκαν όμηροι στη φάκα και σε τέτοια παράνομη κι ανήθικη απόφαση.Γιατί αν δεν πατούσε κανένας μας να ψωνίσει τις Κυριακές, τότε θ' αναγκάζονταν να τα κλείσουν τα κωλομάγαζα τους και θ' ανάσανε κι ο έρμος τούτος κόσμος, που δουλεύει υπό συνθήκες Αφγανιστάν.Όλοι ξέρουμε ότι πληρώνονται με τη μέθοδο "πάρε έναντι κι όποτε έχω θα σου ξαναδώσω".Λες και δεν υπάρχουν άλλες μέρες να κάνουμε τα ψώνια μας κι έχουμε μάθει από παλιά να τα κάνουμε τις Κυριακές.Να μου ζήσεις αθάνατε νεοελληνάρα με την αλληλεγγύη σου.Αλλά είπαμε όμως... η βόλεψή μας κι η δουλίτσα μας πρώτα απ' όλα κι όλοι οι άλλοι αγάπη μου να πάνε  να να να να...(όπως θα 'λεγε κι ο Βασιλάκης μας τραγουδιστά!)... κουρεύονται(συμπληρώνω, για να μην πω κάτι άλλο πιο "τρυφερό!") 
Ύστερα άφησα εμάς κι έπιασα στο στόμα μου τους εργαζόμενους, που εξακολουθούν να στηρίζουν με ιδιαίτερη σύνεση και με τη ψήφο τους-κομματόσκυλα τα ίδια γαρ-αυτά τα καθάρματα(και δεν εξαιρώ απ' το παζλ εκείνη την περίφημη κι ανύπαρκτη αντιπολίτευση), για να μας βγάζουν ακόμα το λάδι!Δεν αφήνω βέβαια στην απόξω ούτε τις άλλες κατηγορίες εργαζομένων(και καταναλωτών), που τάχθηκαν με αξιώσεις και καμάρι(για την εικόνα τους) δίπλα σε πουλημένα κομματόσκυλα στις τελευταίες περιφερειακές εκλογές.Βέβαια κάπως έτσι μας ψώνισαν και με το μνημόνιο γενικότερα!
Στη συνέχεια βέβαια κοντοστάθηκα στους περίφημους εργατοπατέρες-εμ, βέβαια!!!- που ξεχάστηκαν με το μαγιώ τους όλο το καλοκαίρι σε κάποια παραλία και δεν έγειραν το κεφαλάκι τους(για να μην τους πιαστεί ο σβέρκος), ότι όλο το καλοκαιράκι έφριξαν οι εργαζόμενοι(τους οποίους εκπροσωπούν), να δουλεύουν κι άλλες περισσότερες Κυριακές.Κι όπως ήταν φυσικό τους λυπήθηκα(τους δύσμοιρους!), που εκμεταλλεύθηκαν αυτήν την Κυριακή(μέσα στο πολικό ψύχος) στήνοντας σκηνικό μιας νέας μεταπολίτευσης, για να προβληθούν περισσότερο ατομικά και να διεκδικήσουν κάποιο αυριανό υπουργιλίκι ή έστω ένα βολευτικό αξίωμα αλά μπρατσέτα με τους εγχώριους απατεώνες.
Τέλος όμως και πάνω απ' όλα αυτά να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια της ανοιχτής παλάμης στην αφεντομουτσουνάρα μου, επειδή άφησα σαν ανεγκέφαλος όλον αυτόν τον απόπατο να φτάσει με απροκάλυπτο τρόπο στο απροχώρητο, δίνοντας το δικαίωμα με την ψήφο μου όλα αυτά τα χρόνια σ' αυτά τα ρεμάλια να σκαρφαλώσουν στη συνείδησή μου!Αυτά... τα 'πα και... δεν ησύχασα!!!

Υ.Γ.:Κι όπως ήταν φυσικό μετά απ' όλη αυτήν τη λαμπρή γιορτή, βγήκαν μετά κι οι απανταχού πορνοφυλλάδες της "αντικειμενικότατης" ενημέρωσης, για να πανηγυρίσουν αυτήν την περιφανή νίκη των εργοδοτών-καρχαριών τους.Έτσι λοιπόν, κατάφεραν τελικά να καταστρατηγήσουν και να δώσουν ένα ακόμα κτύπημα στην εργατική και μεσαία τάξη, υποτάσσοντας με το φόβο στις ορέξεις τους την ήδη εξανεμισμένη κοινή γνώμη περί "ψήφου εμπιστοσύνης των καταναλωτών" τις Κυριακές!

18 σχόλια:

  1. Καλημερα καλε μου φιλε.
    Συμφωνω σε οσα αναφερεις. Ομως δε θα αλλαξει κατι. Ολα για το χρημα γινονται τελικα.
    Ολα τα πουλανε για ενα και μονο "χρωμα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ν' αλλάξει καλή μου φίλη... απ' το κακό στο χειρότερο θα πηγαίνουμε... με την συγκατάθεση και σύμπραξή μας!
      Αυτοί καλά κάνουν, εμείς τι κάνουμε... τους ακολουθούμε όπως φαίνεται!
      Καλημέρα και να 'σαι πάντα καλά!!!:-)

      Διαγραφή
  2. Σε τι να διαφωνησει κανεις στο εξαιρετικο κειμενο σου που ειναι και αντικειμενικο καθως δεν επιρριπτει ευθυνες σε μια μονο πλευρα!
    Αυτο που εμενα με εχει εκνευρισει ειναι το αιωνιο επιχειρημα "μα πουθενα στο εξωτερικο Κυριακη δεν ειναι κλειστα!". Ναι, οντως δεν ειναι! Αλλα δουλευουν 5μερο οι εργαζομενοι κι εχουν 2 ρεπο! Αλλα πληρωνονται για τη δουλεια που κανουν κανονικα κι οχι με ψιχουλα οποτε και αν! Αλλα τα μαγαζια μενουν ανοιχτα στις κεντρικοτερες συνοικιες οχι σε καθε γειτονιτσα! Χαιρω πολυ! Γιατι εδω στο Μοναστηρακι και στην Πλακα ηταν ποτε κλειστα;
    Συγχιζομαι πρωινιατικα...
    Καλημερα βρε Νικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το εξωτερικό μας έχει φάει, λες και δεν έχουμε δική μας άποψη.Ότι κι αν κάνουμε πρέπει να παραδειγματιστούμε απ' το εξωτερικό... έτσι κάνουν κι αυτοί, να κάνουμε κι εμείς... είναι δεν είναι αποδεχτό απ' τη δική μας κοινωνία... απ' τα ήθη, τα έθιμα, τις παραδόσεις και τις αξίες... αρκεί να γίνει η δουλειά τους προς το συμφέρον τους τελικά!!!Τέλος πάντων... συγχύστηκες κι εσύ, συγχύστηκα κι εγώ... άκρη μόνο δε βγάζουμε!!!:-)
      Να 'σαι πάντα καλά Χριστίνα μου και να χαμογελάς!!!:-)

      Διαγραφή
  3. Νίκο μου , δεν πήγα ποτέ και ούτε πρόκειται να πάω Κυριακή για ψώνια. Στη θέση των εργαζομένων θα μπορούσα να είμαι εγώ , ή να βρεθώ μια των ημερών ( ποτέ δεν ξέρεις!)
    Πολύ δυνατό το κείμενο σου και λίγα έγραψες για όλους αυτούς που συναινούν σε αυτές τις τακτικές !
    Τα φιλιά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε πρόκειται να τσιμπήσω στις "προσφορές" τους, γιατί το θεωρώ λάδωμα στη συνείδηση.Σ' αυτήν την κατάντια που παραμένει ευκαιρία για να δείξουμε όλοι μας την αλληλεγγύη, είμαστε ανίκανοι να την κάνουμε πράξη!Φαντάσου-λέμε-και να 'λεγε κάποιος σ' όσους πήγαν τελικά να ψωνίσουν, να βοηθούσαν κιόλας έναν συνάνθρωπο!Εδώ πλέον μιλάμε για υποκρισία..!
      Να 'σαι πάντα καλά Αριστέα μου, να ΄ξερες πόσο πολύ χαίρομαι που σκέφτεσαι τον συνάνθρωπο και δεν έχεις τσιμπήσει στις προσφορές των Κυριακών!Έχεις την αγάπη μου!!!:-)

      Διαγραφή
  4. πές τα πές τα και ξαναπέστα !!!!! μαζί σου σε όλα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φαίνεται ότι περισσότερο χαλάω τα νεύρα μου καλέ μου φίλε..!Χαίρομαι πολύ όμως που δεν αισθάνομαι μοναξιά!!!
      Την καλημέρα με την αγάπη μου στέλνω!!!:-)

      Διαγραφή
  5. Πόσο δίκιο έχης Νίκο μου!!Συμφωνώ απόλυτα μέ τό κείμενό σου!!
    Κυριακή δέν πήγα ποτέ νά ψωνίσω,αλλά όλοι διαλαλούσαν στά κανάλια πώς έδωσε ανάσα στά μαγαζιά !
    Τί νά πώ!!Ολα γιά τόν βωμό τού χρήματος γίνονται!!Καλό καί ευλογημένο μηνα φίλε μου!!
    Πολλά φιλιά στήν Σοφούλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που στάθηκες και δεν πήγες για ψώνια καλή μου Δήμητρα!Όσο για τα κανάλια δεν ξέρουν να κάνουν κάτι άλλο απ' τη γνωστή προπαγάνδα τους!Απ' όσα λένε τ' αντίθετο πλέον πιστεύω.Με μια Κυριακή γέμισαν λεφτά οι μαγαζάτορες... άσε μη συγχυστώ και πάλι!
      Να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενο μήνα να περάσεις γλυκιά μου φίλη!!!:-)

      Διαγραφή
  6. Εγω είμαι της άποψης πως αρκετοι λόγω δουλειάς δεν μπορουν να ψωνισουν τις καθημερινές. Τα μαγαζια να ειναι ανοιχτα τις Κυριακές, αλλά οι εργοδότες να προσβάλλουν κι άλλους υπαλλήλους, να τηρουν τα εργασιακά δικαιώματα και τότε όλοι θα είμαστε ευχαριστημενοι.
    Καλό απόγευμα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου σεβαστή κι αυτή η άποψή σου, αλλά δεν πιστεύω ότι σκέφτηκαν το χρόνο μας και τη βόλεψή μας, περισσότερο απ' την τσέπη τους!Και τον βρήκανε ειδικά τώρα που κι αν έχουμε κάποια χρήματα, δεν τα σκορπάμε(όπως παλιά)!Κι ειδικά οι εργοδότες που(ενώ εξακολουθούν να κερδίζουν) εκμεταλλεύονται την κρίση, για να εκμεταλλευτούν ανθρώπινες ψυχές.
      Να 'σαι καλά και χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!!!:-)

      Διαγραφή
  7. Εκείνο που έχω να πω Νίκο μετά βεβαιότητος είναι ότι ούτε ένα δικαίωμα μας δεν υπερασπιστήκαμε εμείς οι ίδιοι με δύναμη και πάθος !! Παραδοθήκαμε και είπαμε το σιωπηρό ΄΄ναι΄΄ σε όλα και ας γκρινιάζουμε !!! Τέτοιοι είμαστε και πρώτα βάζω εμένα που το συνολικό καλό δεν μας νοιάζει , αρκεί να μην καεί το δικό μας σπίτι . Και όμως υπάρχουν ακόμα κοματόσκυλα που γλύφουν για ένα κόκκαλο και σύγχρονοι είλωτες ΄΄δια πάσαν χρήσιν΄΄ Τα πάντα έχουν καταλυθεί Νίκο με τη συναίνεσή μας
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είλωτες υπήρχαν ανέκαθεν καλή μου φίλη κι ειδικά στις μέρες μας έχουν αυξηθεί περισσότερο από κάθε άλλη φορά!Δουλειά να βρουν κι ας πληρώνονται με ελάχιστα ή και καθόλου(ανάλογα με τις ορέξεις του αφεντικού).Προσπαθούν να φανούν αρεστοί στο σύστημα και βοηθούν να γίνει κατεστημένο... ενεργούν δολοφονικά σαν τους παλιούς προδότες!Μας αιχμαλώτισαν στα ξαφνικά κι όταν συνειδητοποιήσαμε που βρεθήκαμε απ' το φόβο μας μη χάσουμε τα λεφτουδάκια μας στις τράπεζες ταχθήκαμε ξωπίσω τους!Όταν σωθούν κι αυτά, τότε ίσως θυμηθούμε ν' αντιδράσουμε, αλλά τότε όμως θα 'ναι πλέον αργά!
      Καταλαβαίνεις τώρα γλυκιά μου nikol πόσα άλλα ήθελα να θίξω, αλλά δε μ' έφτασαν τα ηρεμιστικά!:-)
      Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις με αγάπη!!!:-)

      Διαγραφή
  8. Νομίζω πως τα χειρότερα έρχονται!
    Καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "κάθε πέρσι και καλύτερα" έχει τεθεί σ' εφαρμογή απ' τα παλιά!
      Να 'σαι πάντα καλά Ωραιοζήλη μου!!!:-)

      Διαγραφή
  9. Κυριακή γιορτή και σχόλη να 'ταν η 'βδομάδα όλη. Αυτό τέλος! Τώρα μόνο σχόλη (=αργία) όποτε λάχει. Όταν υπάρχει υψηλή ανεργία, τότε εύκολα τα δικαιώματα των εργαζομένων εξανεμίζονται στο βωμό του κέρδους! Στυγνό καπιταλισμό ψηφίσαμε επιβραυεύοντας τα μνημονιακά κόμματα το 2012. Καλά να πάθουμε. Όχι ότι η αριστερά θα κάνει κάτι για τους εργαζόμενους, η αντίστασή της είναι συστιμική και ελεγχόμενη για να μη χάσει τις κρατικές επιχορηγήσεις. Οπότε, το ερώτημα είναι: μπορούμε άνευ κομμάτων να κάνουμε κάτι; Και μην ξεχνάμε ότι κάμποσοι αφελείς πάνε Κυριακάτικα για ψώνια δίχως να ενδιαφέρονται για τους υπαλλήλους που αναγκάζονται να δουλέψουν εξτρά άνευ επιπλέον αμοιβής, υπό το φόβο της απόλυσης...
    Πάντως Κυριακή ψωνίζω μόνο από το περίπτερο, καμιά κυριακάτικη εφημερίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε νομίζω ότι είναι θέμα ανεργίας(την οποία θεωρώ τεχνητή και χειραγωγημένη απ' τα λαμόγια που τα 'κονομάνε ακόμα), αλλά εκμετάλλευσης γενικά... μιας εκμετάλλευσης που ξεκίνησε με ύπουλο τρόπο απ' τη μεταπολίτευση και μετά!Μαρτυρίες εκείνης της εποχής από άλλους που το προέβλεψαν, μπορεί να φαίνονταν σαν εξωγήινες, αλλά σήμερα έχουν επιβεβαιωθεί.Η αριστερά τελικά ήταν μια φούσκα του πολιτικού χρηματιστηρίου, που την είχαμε φουσκώσει αρκετά κι υπερβολικά, αλλά τελικά κι αυτηνής ήρθε η ώρα και ξεφούσκωσε!Αυτήν την ερώτηση περί επιβίωσης κομμάτων, την έχω ακούσει πολλές φορές κι ακούγεται περισσότερο σαν αμηχανία και φόβος, παρά σαν μια τολμηρή και θαρραλέα επίλυση.Είναι ακριβώς ίδια με τη γνωστή πια ρήση:"είναι ευλογία το μνημόνιο"Έχω την πεποίθηση ότι μπορούμε να επιβιώσουμε χωρίς κόμματα, θέλουμε όμως... ή(πιο καλά) τολμάμε;Τέτοια ιδέα φυσικά δεν έχει ωριμάσει κι ούτε προβλέπω να ωριμάσει στο άμεσο μέλλον!Αφελείς δεν είναι όσοι πηγαίνουν να ψωνίσουν Κυριακάτικα, γιατί ξέρουν τι κάνουν... απλά τον εαυτούλη τους κοιτάζουν!Καλά κάνεις κι επιμένεις σ' αυτήν την άρνηση... πληροφοριακά, έκοψα και τις κυριακάτικες!Να 'σαι πάντα καλά φίλε μου αγαπημένε!!!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...