ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

12 Ιουνίου 2024

ΑΡΝΗΣΗ!

Αρχή και τέλος. Γέννηση και θάνατος. Στη μέση υπάρχει κενό, τίποτα και πουθενά. Από τότε που γεννιέσαι κάτι θα φταίει. Κάθε μέρα που περνάει θα μεταμορφώνει τη ζωή σου προς την ηλιθιότητα και τη μιζέρια. Για όλα, θα φταίνε όλα. Το περιβάλλον, ο διπλανός που μασάει δυνατά, μια σκληρή καρέκλα, ένα αντικανονικό προσπέρασμα, μια κόρνα χωρίς αιτία, τα φαγητά που χάσανε τη γεύση τους, τα λεφτά που λείπουν για να πας διακοπές, τα πράγματα που ψάχνεις και χάνεις χρόνο για να τα βρεις, οι ερωτικές σχέσεις, οι φίλοι που τους βαριέσαι, η βαριεστιμάρα η ίδια που σε δέρνει. Πάντα θα συμβαίνει κάτι που θα σε τσακίζει και θα στα καταστρέφει όλα. Κάπως έτσι γίνετε η ζωή σου αρνητική υπερπαραγωγή και σε οδηγεί στο θάνατο. Αν εξαρτιόταν όμως από μένα, θα τίναζα τον κόσμο όλον στον αέρα για να ξεκινήσουν όλα με ευλογία κι ευγνωμοσύνη από την αρχή.

4 σχόλια:

  1. "να ξεκινήσουν όλα με ευλογία κι ευγνωμοσύνη από την αρχή".

    το κρατώ και το εύχομαι για τον κόσμο μας.
    καλημέρα Νίκο μου.
    ωραίο το ανανεωμενο μπλοκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευλογία κι ευγνωμοσύνη σε όσα μας δόθηκαν Κικίτσα μου!
      Να είσαι πάντα καλά με τους αγαπημένους σου!!!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει η γραφή σου, Νίκο μου, το ξέρεις. Και εδώ μάς δίνεις αυτό το θετικό σου κάλεσμα σαν αύρα διεξόδου.
    Να είσαι καλά, φίλε μου, πάντα να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ φίλε μου Γιάννη!
      Τίποτα το ιδιαίτερο κάνω, γιατί σ' αυτόν τον κόσμο είμαι κι εγώ.
      Την καλησπέρα με την αγάπη μου στέλνω!!!

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...