ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

04 Απριλίου 2018

ΠΑΘΗ... ΑΝΘΡΩΠΩΝ!


γεννιέσαι από τα αιώνια πάθη
μεγαλώνεις ανάμεσα στα αιώνια πάθη
φτιάχνεσαι κατά τα αιώνια πάθη
ζεις μέσα στα αιώνια πάθη
πεθαίνεις με τα αιώνια πάθη

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

9 σχόλια:

  1. Καλό Πάσχα, Νίκο μου.
    Ελπίζω να περάσεις ξανά από το μπλογκοσπιτάκι μου και να αφήσεις σχόλιο στη φωτογραφία μου για το Δελφινάκι. Έγραψα ευχαριστώ σε σένα που της έδωσες βαθμό. Σε φιλώ, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Mia!
      Και βέβαια θα περάσω! Μου άρεσε η φωτογραφία σου και την ξεχώρισα επειδή ήταν απλή και δεν κούραζε οπτικά... έμοιαζε σαν ζωγραφιά, με καμβά το γαλάζιο του ουρανού! Και επειδή η φωτογράφιση δεν είναι εύκολη υπόθεση, να σε ευχαριστήσω με τη σειρά μου που την έστειλες για να τη δούμε!
      Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση να περάσεις!

      Διαγραφή
  2. καλή ανάσταση!
    καλό Πάσχα!
    να είσαι πάντα καλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ μυστήριο κορίτσι!
      Να είσαι πάντα καλά για να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα!!!
      Χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Καλό Πάσχα
    να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, επίσης ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!
      Να είσαι πάντα καλά με τους ανθρώπους που αγαπάς!
      Χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη

    Πέρασε να δεις αυτό , έχω κάτι για σένα . Ευχαριστώ
    http://purple-delfinaki-sunset.blogspot.com.cy/2018/04/the-versatile-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη!
      Πέρασα, το είδα και σ' ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!!
      Ήταν χαρά και τιμή για μένα!
      Να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
    2. διαβασα το σχόλιο σου στο μπλοκ μου
      έκαναν την εμφάνιση τους και πάλι τα μπλογκοπαίχνιδα , το χάρηκα κι εγώ πολύ
      ευχαρισστώ για την αποδοχή του βραβείου
      Να σαι πάντα καλά

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...