ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

06 Σεπτεμβρίου 2017

ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΡΑΒΙ!


Δυο χρόνια και πλέον πέρασαν από τότε που άπλωνα τη ματιά μου στο Ιόνιο και τα συναισθήματα απ' αυτόν τον τόπο ίσως να έχουν καλυφθεί από τη συνείδηση. Και φέτος που ξαναβρέθηκα εκεί, δεν ξέρω αν καταχωνιάστηκαν κάπου οριστικά ή απλά κουκουλώθηκαν μέχρι να μαζευτούν από κάποιο μικρό σαπιοκάραβο, αλλά νομίζω ότι αυτό δεν πρόκειται να το μάθω από δω και πέρα. Φαίνεται πως είναι η αναμονή μιας περιπέτειας που δε λέει να λήξει. 
Μέσα σ' όλα αυτά να προσπαθώ να επαναπροσδιορίσω έναν εαυτό, για να αλλάξω τη σημαδούρα και να πιαστώ από κάπου αλλού μέσα μου. Ευτυχώς όμως υπάρχουν τα παιδιά μου, για να θυμίζουν καθημερινά το νόημα στην άγονη γραμμή της ζωής μου. Και μόνο που είμαι δίπλα τους για ν' ακρακουμπάω τη θάλασσα των ονείρων τους, μου δίνουν μεγάλες ανάσες για να ζω πάνω απ' το χώμα και να κατανοώ την ομορφιά της ζωής. Και έχω πολλά ακόμα να κάμω για χάρη τους. Να σκουπίσω τα μονοπάτια τους, να περπατήσω στις ανησυχίες τους, να κρατήσω αναμμένη τη λάμπα στα σκοτάδια τους, να τραβήξω κουπί στις στεναχώριες τους, να ανοίξω το δρόμο για τις χαρές τους, να ζήσω ξανά απ' την αρχή τις απογοητεύσεις τους. 
Απ' το μπαλκόνι του πελάγους εύχομαι μονάχα να περάσει εκείνο το καραβάκι που θα παραλάβει ο,τι παλιό και άχρηστο. Κάτι μέσα μου όμως λέει, ότι αυτό δε θάρθει. Θα παραμένει εκεί αταξίδευτο. Ίσως να 'ναι καλύτερα να μην έρθει ποτέ, γιατί δεν ξέρω και τι θα ξεβράσει απ' τον καταπέλτη του. Τουλάχιστον τώρα έχω δίπλα μου μια νέα σημαδούρα που με κάνει να ανήκω πια στους επιζώντες. Κι αυτό για μένα δεν είναι μόνο ένα απλό σημάδι, αλλά μια καινούργια ζωή.

8 σχόλια:

  1. Χρυσάνθη και Χριστιάνα οι αστείρευτες πηγές της ευτυχίας σου Νίκο μου !!! Αυτό είναι το δεδομένο και αξίζει όλο το χρυσάφι του κόσμου !! Στο αναπάντητο γιατί και γιατί και πως απάντηση δεν θα έχεις όσο και αν ανακατέψεις το μέσα σου !!! Εγινε !! Σημασία έχει αυτό που γράφεις ΄΄Τουλάχιστον τώρα έχω δίπλα μου μια νέα σημαδούρα που με κάνει να ανήκω πια στους επιζώντες. Κι αυτό για μένα δεν είναι μόνο ένα απλό σημάδι, αλλά μια καινούργια ζωή΄΄ Καλούς δρόμους σου εύχομαι από καρδιάς !! Με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Καλό δρόμο να έχουμε... όλοι μας... με οδηγό την αγάπη και όσο μπορούμε να προσφέρουμε το μέσα μας, γιατί αυτό έχει αξία ανεκτίμητη και από κει είναι η αφετηρία για όλα τα άλλα.
      Να 'σαι πάντα καλά αγαπημένη μου φίλη!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω να προσθέσω το παραμικρό, γιατί με κάλυψε πλήρως το κορίτσι μου, πιο πάνω!
    Οι 2 τελευταίες γραμμές στα λόγια σου, σηματοδοτούν κάτι καλό! Κάτι όμορφο! Κάτι νέο!
    Να είστε καλά, Νίκο μου! Πάντα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μαρία μας κάλυψε όλους Γιάννα μου, γιατί πάνω απ' τα παιδιά μας δεν υπάρχει τίποτα!
      Είναι εκείνα που εξαργυρώνουν τις δικές μας ατέλειες.
      Να 'σαι πάντα καλά Γιάννα μου!
      Πολλά φιλιά και στους δυο σας!!!

      Διαγραφή
  3. είσαι μαγικός, αυτό μόνο μπορώ να σου πω και επειδή σε ξέρω κι απο κοντά, μπορώ εις διπλουν να το επιβεβαιωσω και οι κορες σου, αξιολατρευτες!
    σας ευχομαι ολοψυχα οτι καλυτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα... γλυκό μου κορίτσι... αυτά μου λες και δεν αργώ να το πάρω πάνω μου... χαχαααα!
      Πέρα απ' την πλάκα... ούτε μαγικός είμαι... ούτε Βόας... ούτε Κροταλίας... ένας απλός εξωγήινος είμαι! :-)
      Κικίτσα μου κανόνισε, φέτος σου έβαλα απουσία!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου... μόλις έμαθες πόσο μ' αρέσει να σε πειράζω! :-)
      Να 'σαι πάντα καλά εκφραστική μου φίλη! Με την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  4. μάλιστα, πανέμορφο το μπαλκόνι, όμορφες ελπίδες δίνουν τα δυο παιδιά σου, αγαπητέ φίλε

    να τα χαίρεσαι... πάντα να΄χεις ένα Ιόνιο για όμορφες ώρες...

    καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Λαμπρινή... οι ελπίδες και τα όνειρα πότε έρχονται και πότε φεύγουν. Αυτό που μένει σταθερό είναι αυτό που έχουμε, για να πιανόμαστε και να προχωράμε. Και δεν υπάρχει καλύτερη σχέση αγάπης όταν έχεις παιδιά. Αυτό όμως θέλει μεγάλη προσοχή, γιατί κι εδώ υπάρχουν πολλών ειδών σχέσεις.
      Αχχ, το Ιόνιο... υπάρχουν κι άλλες όμορφες περιοχές της χώρας μας που με έχουν γοητεύσει, στο Ιόνιο όμως παραμένω ερωτευμένος!
      Να 'σαι πάντα καλά... και πάλι σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...