ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

13 Ιανουαρίου 2017

ONCE UPON A TIME...(στην αδερφή μου!)

Θα 'θελα να μιλήσω ώρες ολόκληρες για ένα ξεχωριστό κι ιδιαίτερο πλάσμα, που με κάνει να φαίνομαι αυτός που είμαι... να μην προσποιούμαι... να αισθάνομαι τον εαυτό μου. Κι ας μαλώνω ή νευριάζω μαζί του, γιατί αντιλαμβάνομαι πως μου ασκεί πίεση "ξερόλα". Καταλαβαίνω όμως ότι προκειμένου να δώσει κάποια λύση, ξεφεύγει λιγάκι στη διαχείριση της ομιλίας. 
Χαρακτηρίζεται από έντονη αντιπαράθεση και τόνο φωνής πάνω σε λεπτές ισορροπίες. Το ίδιο όμως γίνεται με όλους, γιατί έτσι είναι ο λόγος της! Δεν παραμένει επιδερμική και απαθής, αλλά μπαίνει στην καρδιά του προβλήματος προσπαθώντας να δώσει ουσιαστικές λύσεις. Παθιάζεται πολύ. Δεν το κάνει απλά για να το κάνει και φυσικά ούτε καν από εμπάθεια. Περισσότερο κακό στον εαυτό της κάνει θα έλεγα, έχοντας να αντιμετωπίσει και προβλήματα άλλων! Γενικά είναι ένα υπερκινητικό άτομο γεμάτο ζωή.
Μου αρκεί μόνο που είμαι μαζί της, να τη νιώθω δίπλα μου όποτε τη χρειαστώ, να με νοιάζεται όσο τα παιδιά της, να με βοηθάει όταν πέφτω, να με στηρίζει όταν σέρνομαι. Μεγαλώσαμε μαζί κάτω απ' την ίδια στέγη, σε ίδιες συνθήκες, παίξαμε στις ίδιες γειτονιές, πήγαμε σχολεία στις ίδιες πόλεις, τσακωθήκαμε αρκετές φορές από παιδιά. Ήρθαμε στον κόσμο με διαφορά τεσσάρων χρόνων. Δεν έτυχε να έρθουμε καβάλα στο ίδιο φύλλο κι αυτό σε συνάρτηση και με την ηλικία, δεν έγιναν ποτέ βασικά εμπόδια προς τα διαφορετικά ενδιαφέροντα. 
Μιλάω για την αδερφή μου, που μου έδωσε πνοή όταν ένιωθα ότι πνιγόμουν. Στέκεται πάντα δίπλα να μου κρατάει το χέρι... την υπεραγαπώ. Δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι γύρω μου για να στέκονται δίπλα μου και ν' ανέχονται αυτόν το φρικτό κι απαίσιο χαρακτήρα με τις ιδιοτροπίες του. Ο,τι χρειαστεί θα το κάνω αμέσως..! Το μεγαλύτερο εμπόδιο σε κάθε σχέση είναι ο εγωισμός. Για ν' αντέξει όμως αυτή η σχέση τόσο καιρό έχει δοκιμαστεί πολλές φορές στο παρελθόν και άντεξε στις ζηλοτυπίες, στις κόντρες και στις φθορές. Θα μπορούσαν να υπάρξουν πολλά εμπόδια. Παραμερίστηκαν ταυτόχρονα μονομιάς ή παρακάμφθηκαν χωρίς άλλη σκέψη και πικρία. 
Λένε πως τα αδέρφια μεγαλώνοντας γίνονται παράξενα και χαράσσουν την πορεία τους σε αντίθετους κόσμους. Καταφέρνουν όμως να συγκεντρώσουν πολλά όμορφα συναισθήματα που σε καμιά άλλη σχέση δε βρίσκουμε, αλλά και ταυτόχρονα πασχίζουμε πάρα πολύ για να τα αποκτήσουμε. Όμως, και σ' αυτήν εδώ τη σχέση δε θα μπορούσε να χωρέσει κάτι άλλο απ' την ίδια την αγάπη... μονάχα αγάπη. Απ' αυτήν ξεκινάμε και σ' αυτήν καταλήγουμε!

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΠΟΥ  ΕΙΜΑΙ  ΔΙΠΛΑ  ΣΟΥ!


Υ.Γ.-1: Θέλω να προσθέσω κάτι για αυτήν τη σχέση και να μείνει εδώ. Από καιρό ήθελα να κάνω αφιέρωση στο ιστολόγιο στην αδερφή μου κι εκτιμώ ότι τώρα ήρθε η κατάλληλη στιγμή! Κι η στιγμή αυτή καθορίζεται απ' τις δοκιμασίες της ίδιας της ζωής. Είναι ένα άτομο που παραμένει-ακόμα τουλάχιστον-στο πλάι μου... τόσο απλά! Δεν ξέρω πως θα είμαστε μετά από χρόνια, αλλά κάτι μου λέει ότι θα μείνουμε μέχρι τέλους ο ένας δίπλα στον άλλον! Θέλετε η διαίσθηση, θέλετε οι δοκιμασίες που λέγαμε, θέλετε ακόμα ο Θεός... δεν ξέρω, αλλά έτσι αισθάνομαι και το λέω εδώ μέσα για να μείνει σαν αποτύπωμα! Είμαστε δυο αδέλφια που διαπιστώσαμε αυτό τον χρόνο που μένουμε στην ίδια πόλη, ότι δεν ταιριάζουμε... ναι, είμαστε εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες, αλλά στο μόνο που συμφωνούμε είναι η αγάπη κι η καλοσύνη. Για μένα αυτό δεν είναι περίεργο, αλλά αποτελεί μια ακόμα απόδειξη το πόσο μεγάλη ενωτική δύναμη έχουν αυτά τα τόσο όμορφα και αγνά συναισθήματα!

Υ.Γ.-2: Δε θεωρώ ικανό τον εαυτό μου να συμβουλεύσει κανέναν!
Μπορώ όμως να πω αυτό... έτσι, σαν άποψη: Υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που δεν είναι απαραίτητο να σκέφτονται το ίδιο με μας. Αυτό ακούγεται λογικό μέχρι ένα σημείο, αλλά όμως καταντάει εγωιστικό όταν με δόσεις πίεσης προσπαθούμε να περάσουμε τη δική μας άποψη. Μια τέτοια προσπάθεια-και σωστή να είναι-, μπορεί να φέρει αντίθετα αποτελέσματα, ενώ στο τέλος κινδυνεύουμε να χάσουμε τον εαυτό μας ανάμεσα στις λέξεις! Μερικές φορές ίσως χρειάζεται να γίνεται έντονα αυτό. Έχω όμως την εκτίμηση αλλά και την πίστη, πως υπάρχουν καλύτεροι τρόποι!

14 σχόλια:

  1. Σε πολλα σημεια ενιωσα σα να διαβαζω για τη δικη μου αδερφη! Να χαιρεσαι τηβ υπεροχη αυτη σχεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! από εμπειρία και μόνο υποθέτω, θα 'ναι υπέροχη κι η δική σου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ... να τις χαιρόμαστε λοιπόν, που είναι δίπλα μας!!!
      Να ΄σαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  2. Θυμάμαι να βλέπω αυτό το βίντεο πριν κάποιους μήνες και συγκινούμαι τόσο πολύ...
    Ακριβώς το ίδιο ένιωσα και τώρα! Και σε συνδυασμό με τα λόγια σου, κάνε τη συγκίνηση χ2!
    Συνεχίστε να είστε διαφορετικοί και να αγαπιέστε τόσο πολύ! Τί ποιο μεγαλειώδες από αυτό το συναίσθημα?!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, καλέ μου φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μπράβο Γιάννα... θυμήθηκες... τότε στο φατσοβιλίο... σ' ευχαριστώ πολύ! Άσε το τι τράβηξα για να βρω παλιές φωτο... ουφφ... το άξιζε πάντως!
      Να 'σαι('στε) πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτήν την αδελφή που τη λένε Ρούλα ;; κάπου την ξέρω Νίκο μου !! Σαν αόρατο μάτι την βλέπω στο φβ και αυτά που γράφεις δένουν στο μυαλό μου για την εικόνα που έχω για εσάς σαν αδέλφια !!
    Η σχέση σας όσες διαφορές και αν έχει σίγουρα θα την ενώνει ο ισχυρός κρίκος της αγάπης !!!
    Θυμάμαι παλαιότερα είχες κάνει αναφορά στην αδελφή σου και στον γαμπρό σου για τη στήριξη τους σε πολύ δύσκολη φάση της ζωής (σας). Την αγάπη μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρία μου, Ρούλα τι λένε! Αυτό κι αν είναι έκπληξη... χαχα! Σ' ευχαριστώ πολύ... κι εκ μέρους της!!!
      Τι να πω... δεν έχω λόγια... θυμήθηκες ακόμα και παλιότερη δημοσίευση... είσαι καταπληκτικός Άνθρωπος... δε μου το επιτρέπει η συνείδηση να ξεχάσω ανθρώπους που στάθηκαν πλάι μου... ακόμα και χωρίς να το ζητήσω. Η αδελφική σχέση όμως είναι εντελώς διαφορετική κι ήθελα να την τονίσω ξεχωριστά, γιατί υπάρχουν πολλά αρνητικά παραδείγματα γύρω απ' αυτήν. Είναι απ' τις πλέον δύσκολες σχέσεις, επειδή αυτός ο συγγενικός θεσμός δημιουργεί ανεξέλεγκτη-επαναπαυμένη οικειότητα και δεν υπάρχουν περιθώρια επιλογής.
      Μια ζεστή αγκαλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου!
      Να 'σαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  5. Αδερφακι μου παλι με εξεπληξες !!!!! Η αγαπη θεωρω ειναι δεδομενη κι ανιδιοτελης εντελως ..οποτε ολα τ αλλα ειναι "μικρολεπτομερειες " !!! Α..κ σαν μεγαλυτερη θα με ακους παντα ..... χμ .... Σ αγαπω αληθινα κ για παντα καθως διαισθανθηκες κι εσυ !!!! <3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε βρε "χαμένο"... μετά από τόσα χρόνια δε γίνεται να χωρίσουμε... έχουν αντέξει οι σάρκες μας... χαχααα!!! <3

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Να 'σαι πάντα καλά!!!
      Την αγάπη μου στέλνω!!!

      Διαγραφή
  7. Νίκο θαυμάσιο το βίντεο
    τα λόγια σου αληθινά... τι να πω... ναστε πάντα μαζύ... δεν είναι ωραίο να χωρίζουν τ' αδέλφια...

    τα καλύτερα σάς εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Λαμπρινή για τα καλά κι ευγενικά σου λόγια!
      Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...