ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

24 Ιουλίου 2013

ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ..!


Προ ημερών είχα προσκληθεί απ΄ το φιλικό μου ιστολόγιο "κατ΄ αλήθειαν" του φίλου μου κ.Ιωάννη Δανδουλάκη(και για όσους δεν το γνωρίζουν είναι ένα εξαίρετο ιστορικό ιστολόγιο με αναλύσεις άγνωστων πτυχών της ιστορίας), να παραλάβω ένα βραβείο για τούτο το ιστολόγιο, αλλά και για το άλλο που διατηρώ "Παράθυρο στη σκέψη!".
Κατ΄ αρχήν τον ευχαριστώ πάρα πολύ για την χαρά και την τιμή που μου έκανε και με θυμήθηκε, αλλά και για τα καλά του λόγια.Κι όταν αυτά τα λόγια βγαίνουν μέσα απ΄την καρδιά, τότε αποκτούν ιδιαίτερη σημασία.Πάντως και τίποτα απ΄ αυτά να μην έκανε, το ίδιο θα τον αγαπούσα όπως και πριν.
Μ΄ έφαγε πάλι αυτή η πολυλογία και πρέπει να προχωρήσω στους όρους του βραβείου(υπάρχουν κι αυτοί... τι να κάνουμε!).Η διαδικασία που πρέπει ν΄ ακολουθήσω, απαιτεί ν΄ απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις και ν΄ απονείμω με τη σειρά μου το βραβείο σ΄ εφτά άλλα ιστολόγια.Οι όροι για όποιον επιθυμεί να παραλάβει το βραβείο του είναι:Να ευχαριστήσει αυτόν που τον βράβευσε, ν΄ απαντήσει στις παρακάτω εφτά ερωτήσεις και να ειδοποιήσει τα ιστολόγια που βράβευσε.Ουφφφ, έσκασα για να τα πω..!

1.-Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;
Άλλη ερώτηση παρακαλώ!Απ΄ το σχολείο ακόμα δεν τα πήγαινα ποτέ καλά με τα βιβλία και τα διαβάσματα!Μόνο περιοδικά μελετούσα με μεγάλη μάλιστα αφοσίωση..!

2.-Ποιος είναι ο αγαπημένος σου τραγουδιστής/συγκρότημα;
Μ΄ αυτά τα πήγαινα πολύ καλά!Είμαι βέβαια της παλιάς σχολής.Πάρα πολλοί/πολλά.Στην ξένη μουσική:Ο John Lennon/Dire Straits είναι οι αδυναμίες μου.Κατέχω όλους τους δίσκους τους!Στην ελληνική οι ΠΥΞ-ΛΑΞ όπου κι εδώ έχω όλους τους δίσκους τους.

3.-Ποιος είναι ο αγαπημένος σου youtube-guru;
Εάν εννοούμε τον εμπνευστή δεν έχω κάποιον αγαπημένο, γιατί δεν ασχολούμαι ποιος είναι εκείνος που φτιάχνει το βίντεο.Όταν μ΄ αρέσει κάποιο βίντεο, απλά το βλέπω χωρίς να κοιτώ ποιος το δημιούργησε.Εάν εννοούμε τη θεματολογία του, τότε ό,τι μου κεντρίσει το ενδιαφέρον.

4.-Αγαπημένο άρωμα; 
Αποκλείεται να το ξέρετε.Ούτε οι πωλητές ή οι πωλήτριες των καταστημάτων δεν το ξέρουν και στο άκουσμά του, μου κάνουν την ίδια πάντα ερώτηση:Ποιο ή πως;Λέγεται Antaeus κι είναι της Chanel!Ορίστε να ΄το, το ΄πες κι εσύ!αχαχα!

5.-Αγαπημένος τόπος διαμονής; 
Είμαι δύσκολος στην προσαρμογή και γι΄ αυτό μ΄ αρέσει όπου βρίσκομαι κι ας μη τον θέλω αυτόν τον τόπο τόσο πολύ.Αν κι είμαι απ΄ την Άρτα και μ΄ αρέσει ο τόπος που μεγάλωσα, τρεις πόλεις έχω ξεχωρίσει και θα ΄θελα να ΄χα ζήσει.Τα Χανιά, τη Ρόδο και την Κέρκυρα.

6.-Αγαπημένη ταινία; 
Είμαι της παλιάς σχολής-όπως είπαμε-και μ΄ άρεσε πολύ η ταινία "Κράμερ εναντίον Κράμερ"!

7.-Τι υπάρχει σε μεγαλύτερη αφθονία στη ντουλάπα σου; 
Αν και μ΄ αρέσει πολύ η τάξη ωστόσο επικρατεί σε αφθονία η ακαταστασία.Κι αυτό έχει να κάνει πολύ με το πρόβλημα της χωρητικότητας.Όνειρο μου πάντως είναι ν΄ αποκτήσω κάποτε μεγαλύτερη ντουλάπα!Μέχρι τότε όμως λέω να κάνω υπομονή.

8.-Αγαπημένα σου ποτά;
Γενικά έπινα διάφορα ποτά(και πίνω), αλλά τώρα τελευταία λέω να την κόψω αυτήν την κακιά συνήθεια.Η μπύρα και το ουΐσκυ με πάγο βέβαια είναι αυτά που μου ταιριάζουν περισσότερο.

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα... όπως λέει κι ο Σάκιας!Μικρός ο αριθμός της απονομής αλλά οι όροι γι΄ αυτό γίνονται... για να μας δυσκολεύουν τη ζωή!Η απονομή των βραβείων είναι σαν μια ένδειξη ελάχιστης ανταμοιβής προς τους διαχειριστές, που μας συμπαραστάθηκαν σ΄ αυτές τις δύσκολες στιγμές μαζί βέβαια μ΄ ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Υπάρχουν όμως κι άλλα εξίσου αγαπημένα ιστολόγια που κι αυτά συνέβαλαν στην ψυχική μας δύναμη, τα οποία εκτιμώ πάρα πολύ και τους έχω δείξει την εκτίμησή μου με την προτίμησή μου στο παρελθόν με άλλο βραβείο.Απλά στα παρακάτω δεν τους έχω χαρίσει τίποτα μέχρι σήμερα και θα ΄θελα μ΄ αυτήν την κίνηση-έκπληξη να τα ευχαριστήσω κι όπως προείπα σαν μια ένδειξη ελάχιστης ανταμοιβής, που μπορώ να κάνω προς αυτά.
Τα ιστολόγια λοιπόν αυτά είναι τα παρακάτω κι η σειρά είναι εντελώς τυχαία!Σε μένα τουλάχιστον έχετε όλα την πρώτη θέση στην καρδιά μου! 


Συγχαρητήρια λοιπόν στους παραπάνω, να ΄στε όλοι καλά(κι όσοι δεν είναι επίσης στη λίστα), για μια ακόμη φορά σας ευχαριστώ όλους(κι όσοι δεν είναι επίσης στη λίστα) και θα σας ενημερώσω για τη βράβευσή σας!
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΄ΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ!

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα Νίκο!!
    Χαίρομαι πού βρήκες πάλι τό κέφι σου!!!
    Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!!
    Σέ ευχαριστώ πολύ πού μέ επέλεξες!!!
    Μεγάλη μου τιμή!!!!Πολλά φιλιά στό Σοφάκι σου!!!
    Πόσο θέλω νά έρθω Λευκάδα!!!Αλλά λιγάκι δύσκολο γιά εφέτος!!!Πάντως εάν έρθω,θά δείς σίγουρα ανάρτηση από εκεί!!!Τά καλύτερα σάς εύχομαι!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου και μουσικά είμαστε στο ίδιο κύμα!!!
    ;-)
    Ευχαριστούμε πολύ για την τιμή να μας επιλέξεις!
    (Ήδη διόρθωσα την ανάρτησή μας και σε πρόσθεσα στα άτομα που μας το χάρισαν!)
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα, Νίκο!!!
    Τα φιλιά και την αγάπη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νίκο μου αν και απάντησα ήδη στο μπλοκ μου έρχομαι και εδώ να σε ευχαριστήσω πολύ για την τιμή που μου κάνεις και όπως είπα αν και με φέρνει σε αμηχανία να απαντήσω, θα το κάνω για χάρη σας :-)
    Σ΄ ευχαριστώ πάρα πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ΄ευχαριστώ που με σκέφτηκες.
    Καλημέρα και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστω πολυ Νικο! :) Οπως λεει κι η Dimi, χαιρομαι που ξαναβρηκες το κεφι σου!

    Θα ετοιμασω αναρτηση συντομα! Ευχαριστω κ παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να χαρείς το βραβείο σου...ωραίες οι απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nα σε συγχαρώ και να σε ευχαριστήσω κι εδώ για την τιμή που μου έκανες να με συμπεριλάβεις στους επτά που έπρεπε να διαλέξεις.
    Το βραβείο σου θα μπει στη βιτρίνα με τα άλλα, όμως στην καρδιά μου θα έχει ιδιαίτερη θέση γιατί είναι από έναν ιδιαίτερο Άνθρωπο!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νίκο μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με τίμησες με το βραβείο....συγγνώμη για την καθυστέρηση, αλλά η πρόσβαση μου στο ίντερνετ ήταν λιγάκι δύσκολη αυτές τις μέρες.....και πάλι σ'ευχαριστώ πολύ....τις απαντήσεις μου μπορείς να τις δεις εδώ: http://enakathemera.blogspot.gr/2013/06/blog-post_1657.html
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια κι αυτό φαίνεται απ΄ το πόσο εγκάρδιες κι ευγενικές βγαίνουν οι λέξεις σας.Πρέπει να νιώθετε περηφάνια γι΄ αυτό και με το δίκιο σας τ΄ αξίζετε πραγματικά...Παρ΄ όλον τον καύσωνα που διανύουμε στη δυτική Ελλάδα, έχετε μια ξεχωριστή ζεστασιά και θέση στην καρδιά μου!
    Επέστρεψα καθυστερημένα από κάποια ολιγοήμερη ξεκούραση!Εύχομαι να σας βρήκα και να ΄στε όλοι καλά!Και πάλι σας ευχαριστώ που σας γνώρισα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...