ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΚΑΘΑΡΤΙΚΟ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ, ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΟ, ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ, ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟ, ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ, ΚΑΥΣΤΙΚΟ, ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ, ΑΣΥΜΒΑΤΟ, ΑΙΧΜΗΡΟ, ΑΙΦΝΙΔΙΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟ, ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΑΔΙΑΚΡΙΤΟ, ΑΝΑΠΟΔΟ, ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ΑΝΑΡΧΟ, ΑΔΕΣΠΟΤΟ, ΑΚΡΑΙΟ, ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΑΡΡΩΣΤΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ... ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!

Αναγνώστες

14 Φεβρουαρίου 2013

ΜΕΡΕΣ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ..!


Σήμερα η μέρα είναι ξεχωριστή.14 Φεβρουαρίου του αγίου Βαλεντίνου(μεγάλη η χάρη του) και γιορτάζουμε τη μέρα της αγάπης και του έρωτα!Αααααχχχ!Τι υπέροχο συναίσθημα!Κι όμως φτάσαμε να γιορτάζουμε και τα συναισθήματα.Εδώ τώρα μου γεννιούνται κι ορισμένα ερωτήματα.Είναι τόσο ανάγκη τελικά να γιορτάζουμε και τ' αυτονόητο;Η λύπη κι η χαρά για παράδειγμα γιατί δεν έχουν γιορτή;Στην ίδια κατηγορία με τα συναισθήματα είναι!
Μου φαίνεται πως μας δουλεύουν τ΄ αμερικανάκια που ανακάλυψαν αυτήν την απίθανη γιορτή για να πουλάνε λουλούδια, γλυκά και... στρινγκ.Βέβαια εδώ υπάρχουν κι ακόμα πιο απίθανες γιορτές που δε βάζει ανθρώπου νους.Ποιές είναι;Αυτή τη στιγμή δε μου 'ρχονται στο μυαλό, αλλά στον υπολογιστή μπορεί να βρείτε αρκετές από δαύτες.Και τότε να δείτε τι γίνεται!
Βαλάντωσα με το Βαλεντίνο, αλλ' όμως δεν πειράζει.Που θα πάει όμως, θα τον συνηθίσω ή θα με συνηθίσει.Του χρόνου κιόλας σκέφτομαι να του στείλω κι ένα γράμμα και να του γράφω τι δώρο θέλω να μου στείλει, έτσι όπως κάνουν και τα μικρά παιδιά στον Άι Βασίλη!Κι αυτή τη φορά όμως δε θα μιζεριάσω και λέω να την αποδεχθώ αυτή τη μέρα σα γιορτή... σαν πανηγύρι.Θα τον κάνω λοιπόν δικό μου αυτόν τον άγιο.
Έτσι κι αλλιώς δε μπορώ να κάνω τίποτα άλλο για ν' αλλάξω αυτήν τη νοοτροπία και προς το παρόν λέω να υποκύψω στις ορέξεις της συντρόφου μου!Να δείτε τελικά που θα μου βγει η όλη γιορτή σε καλό.Και για όσους γιορτάζουν σήμερα, άντε και καλά κρασιά(εε, σορόπια ήθελα να πω!)

4 σχόλια:

  1. Γράμμα στον Άγιο Βαλεντίνο, ε??
    Χμμμμ... Δεν είναι κακή η ιδέα σου!!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αυτός ο Άγιος είναι για ευχές!Για πιο μεγάλα παιδιά!αχαχα!
      Να 'σαι καλά Γιάννα μου και να μου φιλήσεις το φίλο μου το Γιάννη!:-)

      Διαγραφή
  2. :))) Χεχεχε!!
    "Βαλάντωσα με το Βαλεντίνο, αλλ' όμως δεν πειράζει. [..] Έτσι κι αλλιώς δε μπορώ να κάνω τίποτα άλλο για ν' αλλάξω αυτήν τη νοοτροπία και προς το παρόν λέω να υποκύψω στις ορέξεις της συντρόφου μου!"
    Να είσαι καλά και θα περιμένω να δω το γράμμα που θα στείλεις στον Άγιο! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασαν λίγοι μήνες από τότε καλή μου Κωνσταντίνα που το έγραψα και νομίζω πως πέρασαν χρόνια!Θα μπορούσα να έστελνα ένα τόνο γράμματα, για την αγάπη που νιώθω μέσα μου.Δε θα το κάνω... μ' αρέσει όμως που τη νιώθω χωρίς να τη ζητιανεύω!
      Τώρα, ό,τι και να πεις δίκιο θα 'χεις!
      Να περνάς πάντα καλά χαρά μου και να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς!:-)

      Διαγραφή

Όλοι είστε ευπρόσδεκτοι, καλοδεχούμενοι και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη και το σχολιασμό σας! Σχολιάστε ο,τι θέλετε με ευπρέπεια και διακριτικότητα, χωρίς να προσβάλλετε ή να θίγετε με οποιοδήποτε τρόπο άλλα πρόσωπα... δηλ. χωρίς βρισίδια και μπινελίκια βρε παιδιά και προ πάντων χωρίς greeklish... ε, τι την έχουμε αυτήν τη ριμάδα τη γλώσσα μας..! Κάπου εδώ μέσα σουλατσάρει και η αγάπη μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...